Ako vnímate elektrifikáciu modelov a portfólia vzhľadom na budúci predaj jednotlivých značiek vrátane Slovenska?

Rozhodovanie o elektrifikácii je pre automobilky a ich značky absolútne strategické, keďže sa týka všetkých alebo prinajmenšom veľkej časti trhov, na ktorých predávajú. V prípade sériových modelov, ktoré sa začínajú predávať, sa automobilky rozhodli už pred niekoľkými rokmi, keď začali s vývojom elektrifikovaných derivátov modelov. Keďže ide o investície v miliardách eur, musia na ich návratnosť nadviazať očakávania dostatočného predaja.

Grundberg Oliver, Volkswagen
Neprehliadnite

Šéf Volkswagenu: Zamestnanci majú dobré nápady, treba im načúvať

Je dopyt v súčasnosti dostatočný alebo predaj sprevádza pesimizmus?

Dopyt po elektrifikovaných vozidlách sa pre rôzne faktory zvyšuje a mať ich v ponuke znamená pre značku schopnosť plniť požiadavky zákazníkov. Keďže sú autá s elektrifikovaným pohonom ako každá nová technológia drahšie než konvenčné autá, je predaj na Slovensku vzhľadom na kúpnu silu slabší.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa