Toto vysoké číslo v posledných rokoch ťahajú najmä smartfóny. Ako na tento trend reflektujú naši hotelieri? Odpoveď nám aspoň indikatívne poskytol prieskum, ktorý robil TREND spolu s agentúrou iFocus vo februári a marci tohto roku. Zapojila sa doň špička slovenského hotelierstva – hotely kategórie tri až päť hviezdičiek, pričom tri štvrtiny z nich boli štvorhiezdičkové. Odpovede poslala zhruba polovica oslovených, spolu 50 hotelierov.

Používatelia sú netrpezliví

Každá sekunda načítavania webstránky znižuje šance na pozitívnu skúsenosť používateľov s ňou. Keď ide o rezerváciu pobytu, okamžitá informácia o dostupnosti a cene je kľúčovým faktorom. Preto je dobre, že až 62 percent slovenských hotelov využíva na svojich webstránkach rezervačný systém napojený na recepčný systém PMS, ktorý umožňuje okamžitú informáciu o dostupnosti. Iné možnosti, keď sa záujemca chce pýtať a čakať na potvrdenie pobytu, prípadne dá len kontaktné údaje, sú pre záujemcu o ubytovanie určitou bariérou.

Ak už má klient šťastie na

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa