Akú predstavu majú o Slovensku v zahraničí? Čo zaujímavé čaká zahraničných návštevníkov u nás? S týmito otázkami sa veľmi často stretávajú cestovné incomingové kancelárie, ktoré privážajú turistov do krajiny. Je to Bratislava, hory alebo Vysoké či Nízke Tatry, sú to kúpele alebo vinárstvo, jaskyne, azda folklór a ľudová architektúra? Nedefinovanie hlavného profilu imidžu krajiny spôsobuje, že nás svet nerozoznáva a práca pre cestovné kancelárie, ale aj hotely a iné podniky cestovného ruchu je na zahraničných trhoch nesmierne zložitá.

Odborníci v cestovnom ruchu na Slovensku doteraz nenašli konsenzus, nedokázali sa dohodnúť na dlhodobej tvorbe imidžu krajiny v zahraničí, čo je pre propagáciu nevyhnutné. Neexistencia imidžu krajiny, samozrejme, nie je jediná vec, ktorá ovplyvňuje prácu incomingových cestovných kancelárií.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa