Zmena z Rukie na Wilio môže byť pre mnohých mätúca. Zmenil sa len názov? Alebo to bola nejaká akvizícia? Tak trochu oboje, ale nie iba to. Rukie bol projekt Východoslovenskej energetiky a Innogy a cez mobilnú aplikáciu pre Android a iOS fungoval ako sprostredkovateľ medzi bežným človekom a remeselníkom. František Duračinský, ktorý pôsobil v oblasti private equity si Rukie všimol na ceste v taxíku Hopin a zaujala ho.

Rovnako ako Martina Winklera, spoluzakladateľa služby Hopin, ktorá Rukie podporovala formou crossmarketingu. Spolu sa dohodli túto platformu posunúť, lebo v nej videli potenciál. Cez Rukie si za dva roky zarobili remeselníci pri viac ako 22 tisíc objednávkach spolu až 15,8 milióna eur. Oslovili Innogy a odkúpili väčšinový podiel Rukie. František Duračinský sa stal výkonným riaditeľom Wilio, výrazne obohatenej reinkarnácie Rukie.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa