Približne takéto otázky si kládli tvorcovia aplikácie Booyang. Odpoveďou má byť platforma, ktorá je akési prepojenie YouTubu, TikToku, Facebooku a Uberu pre talentovaných. Ako hovorí Jaro Slávik, spolutvorca, jeden z troch majiteľov a výkonný riaditeľ startupu, každý deň pribudne milión požívateľov internetu, miliardy sú mesačne na sociálnych sieťach. Ukazovať talent inak ako cez aplikáciu podľa neho asi ani nejde. 

Kreativita je cesta

Čo to ten BooYang teda je? J. Slávik ho opisuje ako globálnu, ale decentralizovanú sociálnu sieť a videoplatformu kde talentovaní ľudia budú môcť ukazovať, čo dokážu. Tieto videá budú rozdelené do kategórií, každé bude hodnotené a v pravidelných intervaloch si tak používatelia vyberú svoju hviezdu. Popritom sa k veľkému katalógu šikovných umelcov či športovcov dostanú hudobné vydavateľstvá alebo produkčné spoločnosti.

Aplikácii so zverejňovaním videí sú tucty. BooYang na to ide trochu inak.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa