Porotcovia súťaže pri start-upových projektoch posudzovali originalitu nápadu, doterajší vývoj a možnú škálovateľnosť (či sa z neho môže stať globálny produkt alebo služba). Nebolo potrebné, aby ocenený vynález mal prívlastok smart či connected, ako by sa to v start-upovom svete dalo očakávať. Ani víťazný [n]fibrecare ich nemá, hoci za ňou stojí unikátna inovácia.

Najmä pre mužskú časť populácie to môže byť prekvapenie, ale pleťové masky (nie krémy) sú vo svete pomerne populárne. Founderka [n]fibrecare Liliana Berezkinová hovorí, že globálne sa predávajú už v miliardách kusov. Podľa jej zistení však západné značky majú problém preraziť v Ázii a tie ázijské zasa v Európe a Amerike. Dôvodom je, že sa od seba veľmi neodlišujú.

[n]fibrecare je primárne odlišná v tom, že nejde o klasickú textíliu alebo buničinu, ale je z nanovlákien. Na rozdiel od bežných mokrých masiek je suchá, takže pri jej aplikácii nehrozí 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa