
Umieračik pre stravné lístky? Rezort práce navrhol rázne zmeny. Nie všetkým sedia
Pre zamestnancov pri výbere gastrolístkov majú platiť lehoty. Firmy sa obávajú riešení, ktoré viac trh poškodia, než mu pomôžu
Pre zamestnancov pri výbere gastrolístkov majú platiť lehoty. Firmy sa obávajú riešení, ktoré viac trh poškodia, než mu pomôžu
Vláda zdĺhavo analyzuje, ktoré sektory pandémia najviac zasiahla, s nižšou DPH neráta. Podnikatelia rátajú straty a žiadajú ďalšie opatrenia
V susednom Česku získajú hotelieri dotáciu od štátu, čaká na nich 3,3 miliardy korún. U nás najmä hotely v mestách bojujú o prežitie samé
Sezóna v obľúbenej tatranskej destinácii sa vydarila. Jediné, čo nám pripomínalo pandémiu, boli opatrenia, hovorí Marek Sabo
Gastrosegment sa s obrovskými obavami pozerá na tohtoročnú jeseň, keď sa okrem rastúceho počtu nakazených ľudí novým koronavírusom pripravujú aj zmeny, ktoré sa dotknú zabehnutého fungovania systému stravovania
Prečo sa na jednej ulici za ich užívanie neplatí, ale o pár metrov už áno
Ak by prišla druhá vlna, budúcnosť hotelového segmentu na Slovensku je otázna, myslí si Tomáš Podhor, riaditeľ Wellness Hotela Chopok
Z prieskumu tiež vyplynulo, že podniky majú veľké obavy o budúcnosť, keď 66,5 percenta z nich nepredpokladá, že ich tržby sa vrátia na úroveň pred koronakrízou
Gastrobiznis obviňuje štát z nedostatočnej pomoci pre gastronomické prevádzky
Chce tak pomôcť podnikateľom, ktorí pre opatrenia v súvislosti s pandémiou nového koronavírusu utrpeli výrazné straty
V Rakúsku ich chcú prilákať– už od 29. mája testovaním personálu
Nariadenie nadobudne účinnosť v stredu (27. 5.)
Prevádzky sa budú môcť od stredy rozhodúť, ktorý epidemiologický model im viac vyhovuje
Podľa asociácie dosahujú tržby švajčiarskych reštaurácií zhruba 40 percent z hodnoty tržieb pred rokom
Sú otvorení, ale pokračujúce obmedzenia odrádzajú hostí a pomoc štátu viazne
Zlúčenie nebude mať žiadny dosah na zákazníkov a ani na obchodných partnerov
Čínsky rezort zahraničia dal svoj postoj „už mnohokrát najavo“
Na začiatku obchodovania rástli automobilky, ktoré sú citlivé na colné tlaky
Toyota zvýšila výrobu ako na domácom trhu, tak v Severnej Amerike, Južnej Amerike aj Číne