
Televízna reklama sa vracia v plnej sile. A divákom prekáža čoraz menej
Diváci akceptujú televíznu reklamu viac než kedykoľvek predtým.
Diváci akceptujú televíznu reklamu viac než kedykoľvek predtým.
Slovenské výrobky v obchodoch vyhľadáva najmä staršia generácia
Slovensko patrí medzi krajiny, kde sa forma nákupov „kúp teraz, zaplať neskôr" teší obľube
Británia oficiálne opustila EÚ 31. januára 2020
Firmy vnímajú problémy, ako sú politické riziká a nedostatočná bezpečnosť, korupcia a byrokratické prekážky
Košický kraj opäť vedie v rebríčku najvyšších útrat za obedy, pričom v roku 2023 dosiahol priemer 8,80 eura
Iba šesť zo sto subjektov investuje požičané peniaze do reklamy a zviditeľnenia biznisu
Z nich si štvrtina každý mesiac odkladá 20 až 39 eur a rovnaká skupina 40 až 99 eur
Málo kvalifikovaných odborníkov je najmä v oblasti umelej inteligencie
Približne pätina populácie sa obáva, že ich umelá inteligencia nahradí v práci
Polovica respondentov sa zhodla, že inteligentné technológie zvyšujú energetickú účinnosť
Do Národnej rady by sa dostalo sedem politických strán a hnutí
Riziko je prirodzenou súčasťou investovania
Väčšina by prijala zvýšenie o päť až desať percent
O zámere sa v Poľsku začalo diskutovať po začiatku ruskej invázie na Ukrajinu
Mince s najnižšou hodnotou sú pre domácu ekonomiku záťažou, tvrdí expert. Výroba jedného kusu stojí až tri centy
Spojenie športu, šoubiznisu a reklamy robí zo Super Bowlu jedinečný fenomén v americkom kontexte
„Inak by sme boli hlupáci. Povedal som im, že musíme niečo získať,“ uviedol americký prezident na margo pokračovania podpory pre Ruskom napadnutú krajinu
Dokument, ktorý unikol z Kremľa, odhaľuje ruské obavy zo západných sankcií a straty vplyvu v susedných štátoch