Nemecká spoločnosť Beiersdorf, ktorá je známa najmä výrobou kozmetiky Nivea, oznámila za prvý štvrťrok rast tržieb o vyše tri percentá napriek tomu, že v americkej oblasti zaznamenala slabší výsledok.
Tržby spoločnosti dosiahli za prvé tri mesiace tohto roka 2,69 miliardy eur. V porovnaní s rovnakým obdobím roka 2024 to predstavuje rast o 3,3 percenta. Na organickej báze sa tržby Beiersdorfu zvýšili o 3,6 percenta.
Z regiónov výsledky výrazne podporila Európa, kde sa tržby výrobcu kozmetiky Nivea zvýšili medziročne o 1,8 percenta na 1,2 miliardy eur. Rast zaznamenali aj tržby v Afrike, Ázii a Austrálii, pričom tieto oblasti Beiersdorf vykazuje ako jeden región. V rámci neho sa tržby zvýšili o deväť percent na 809 miliónov eur.
Na druhej strane, v regióne Amerík vykázala firma pokles tržieb, aj keď iba mierny. Tržby dosiahli 684 miliónov eur, čo predstavuje zníženie o 0,1 percenta.
Tržby stúpli v kľúčovej divízii spotrebného tovaru aj v divízii Tesa. Vyrába lepidlá a lepiace pásky pre domácnosti, firmy a automobilový sektor.
V divízii spotrebného tovaru, do ktorej patrí aj značka Nivea, sa tržby zvýšili o 1,9 percenta na 2,25 miliardy eur. V rámci samotnej firmy Nivea stúpli o 1,3 percenta na 1,48 miliardy eur. Divízia Tesa vykázala tržby na úrovni 441 miliónov eur, čo medziročne predstavuje rast o 10,7 percenta.
Ďalšie dôležité správy
