Hlavný prínos umelej inteligencie vo firemnej e-mailovej komunikácii vidí 91 percent respondentov v automatizácii odpovedí, 39 percent v zabezpečení proti spamu/malvéru a prehľadávaní e-mailových archívov a 12 percent v zabezpečení súladu s predpismi, vyplýva z prieskumu spoločnosti GFI Software medzi jej českými a slovenskými partnermi.

Pre 68 percent respondentov je najväčšou výzvou vo firemnej e-mailovej komunikácii vytváranie zmysluplných odpovedí, pre 50 percent denný objem e-mailov, pre 32 percent obnovenie sústredenia sa na hlavné pracovné činnosti a pre 29 percent triedenie a preposielanie.

V oblasti inteligentnej automatizácie e-mailov vidí 88 percent respondentov najväčší prínos v skrátení času stráveného správou e-mailov, 67 percent v úspore nákladov na spracovanie e-mailov, 48 percent v rýchlejšom reagovaní na požiadavky a 30 percent v efektívnejšom spracovaní cudzojazyčných e-mailov.    

Ďalšie dôležité správy

Digitalizácia mení spôsob práce vo firmách. Zrýchľuje procesy a znižuje chybovosť
Neprehliadnite

Digitalizácia mení spôsob práce vo firmách. Zrýchľuje procesy a znižuje chybovosť