Social2Display.com je nový marketingový nástroj, prináša na Slovensku nový prístup k reklamnému prostrediu prostredníctvom popularizácie marketingu cez sociálne bannery.

Môžete nám povedať viac o tejto novej forme reklamy, a ako sa líši od tradičných reklamných bannerov?

Samozrejme! Social2display marketing je nová stratégia v bannerovej reklame, ktorá vytvára bannery priamo z príspevkov na sociálnych sieťach. Je to nový spôsob prístupu k reklame, ktorý ponúka dve hlavné výhody.

Po prvé, štúdie ukazujú, že sociálne siete majú vyššiu mieru interakcie, ako tradičné bannerové reklamy. Ľudia sú zvyknutí interagovať s obsahom na sociálnych sieťach, takže keď vidia podobný vizuál príspevku, automaticky si myslia, že naň môžu reagovať ako na sieťach.

Po druhé, vďaka tomuto marketingu na sociálnych sieťach môžeme efektívne recyklovať obsah, čím sa zníži množstvo práce na výrobu bannerov, náklady, a zároveň sa zvýši výkonnosť zobrazovanej reklamy. Ideálna kombinácia.

Ilustračné foto
Zdroj: Managino Group
Ilustračné foto

Čo presne je teda služba Social2Display, a ako funguje?

Ilustračné foto
Zdroj: Managino Group
Ilustračné foto

Ide o jednoduchý nástroj, ktorý rýchlo a efektívne vytvára všetky tradičné formáty bannerovej reklamy z obsahu príspevkov v sociálnych médiách. Systém si skrátka vezme napríklad existujúci Facebook post a prerobí ho do bannerového rozhrania. Následne je ešte možnosť reklamu trochu poupraviť podľa želania a výsledok stiahnuť a nasadiť cez vybraný inzertný systém. Značky môžu vidieť, ktoré príspevky vyvolali lepšie reakcie a zaujali viac ľudí, a tak vysoko výkonné príspevky vložiť do systému.

To znie ako skvelé riešenie pre firmy. Začali ho už využívať aj nejaké známe firmy na Slovensku?

Áno, produkt sme minulý rok predstavili na Web Summite 2022, čo je azda najznámejší event pre startupy a technologické novinky v online marketingu na svete, konajúci sa každý rok v Lisabone. Agentúry ho momentálne testujú a pracujú s klientami na tom, aby si ho odskúšali a získali feedback od svojich zákazníkov a videli výkon tohto novodobého social-display marketingu na vlastné oči. Máme už niekoľko používateľov v známej agentúre Performics a ponuku sme poslali aj Tatra banke, Bille, O2 Telefonica a ďalším veľkým hráčom na Slovensku a v zahraničí. Momentálne rozširujeme naše pôsobenie v Českej republike, kde sme oslovili niekoľko našich dlhoročných klientov z nástrojov a služieb, ktoré ponúka naša spoločnosť Managino Group.

Ilustračné foto
Zdroj: Managino Group
Ilustračné foto

Aká je zatiaľ reakcia trhu na túto novú formu reklamy?

Reakcia je zatiaľ veľmi pozitívna. Naším cieľom je sprostredkovať Social2Display.com veľkým aj malým spoločnostiam. Pokiaľ ide o menšie spoločnosti, ak publikujú nový obsah a príspevky napríklad na svojej stránke na Facebooku, môžu využiť našu službu a dostať sa do bannerovej reklamy bez nákladov na grafika a ďalších tvorcov obsahu. Pre väčšie značky je to ďalší spôsob, ako osloviť svojich zákazníkov niečím novým, a predbehnúť tak konkurenciu na lokálnej, ale aj celosvetovej komunikácií svojej značky.

Nebudú si ľudia po čase na tento formát zvykať a potom budú tieto reklamy čeliť rovnakým problémom ako dnešné bannery?

Ľudia nie sú zvyknutí vidieť tieto príspevky mimo sociálnych sietí, ale po niekoľkých rokoch sa to stane akýmsi štandardom. Preto myslíme dopredu a pripravujeme iné formáty, pričom zachovávame princíp používania textu, loga, obrázku, ako na sociálnych sieťach, a teda naďalej umožníme užívateľom čerpať hlavný benefit tohto nástroja a to je recyklácia obsahu zo sociálných médií. Naši klienti budú mať k dispozícii viacero rozložení prvkov podľa toho, komu, ktorý vizuál viac vyhovuje. Zároveň však klientom, ktorí s nami začnú pracovať už teraz, poskytujeme konkurenčnú výhodu.

Ilustračné foto
Zdroj: Managino Group
Ilustračné foto