Francúzska spoločnosť Pernod Ricard oznámila reštrukturalizáciu s cieľom zjednodušiť a zefektívniť svoj biznis. Dôvodom je pokles tržieb z predaja alkoholu jedného z najväčších producentov liehovín na svete.

Firma plánuje zlúčiť svoje značky do dvoch hlavných divízií Gold a Crystal. Gold bude zahŕňať šampanské, koňak Martell či whisky Jameson, zatiaľ čo do Crystalu budú patriť rumy Havana Club, vodka Absolut a niektoré francúzske aperitívy. Súčasťou zmien bude aj znižovanie počtu pracovných miest v poslednom tohtoročnom kvartáli.

Pernod Ricard už skôr zredukoval počet zamestnancov v Číne, kde vysoké antidumpingové clá výrazne zasiahli predaj koňaku. Zároveň oznámil plán znižovania nákladov do konca finančného roka 2028/2029 o jednu miliardu eur.

Spotrebitelia na kľúčových trhoch pre výrobcov alkoholu, ako sú USA a Čína, obmedzili výdavky. Navyše, na firmy nepriaznivo pôsobí aj americká colná politika.

Ďalšie dôležité správy

Sinagpore,-,Jan,4,,2019:,Hennessy,On,Store,Shelf.,Jas
Neprehliadnite

Šampus stratil šmrnc. Prémiový alkohol sa mení zo symbolu rastu na bremeno