Ministri dopravy tieto hlasy nebrali veľmi vážne a v príprave obchvatu pokračovali. Spravili však niekoľko chýb, pre ktoré projekt stále nemá definitívne stavebné povolenia. Práce sa preto aj dva roky po podpise zmluvy obmedzujú na úpravu terénu a stále nie je isté, či sa projekt dokončí.

Na druhej strane, vo verejnej doprave nastal zásadný posun vpred. Najmä pre ľudí, ktorým má slúžiť obchvat, čiže pre obyvateľov satelitných obcí na východ od Bratislavy. Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) tu posilnila vlakové spojenia a oprášila málo využívané, ale modernejšie železničné stanice Petržalka, Nové Mesto a Predmestie.

Nový bratislavský župan Juraj Droba (SaS) sa zasadzuje o zahustenie prímestských autobusov a zavedenie taktovej dopravy.

O niečo prázdnejšie

Nasadenie nových spojov bolo zo strany ZSSK logickým krokom. Záujem o 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa