
Pamätáme si tú debatu, keď sa na Slovensku pripravovala voľba prezidenta – a v tejto chvíli je úplne jedno, o ktorého prezidenta v poradí išlo. Irelevantné je aj to, kto bol autorom onej repliky v debate. Pretože to bol človek, ktorý bol tiež skôr mediálna celebrita. Pamätáme si len jeho argument, ktorý zarezonoval: Je to chyba vás, médií, že na Slovensku chýbajú skutočné nepolitické osobnosti.
So všetkou skromnosťou, predstaviteľom médií vlastnou, sme mu oponovali - lebo nechýbajú. Lež červíček sa zavŕtal a začala ho živiť odrobinka pravdy. Osobnosti sa nestávajú osobnosťami tým, koľko a ako pôsobivo vystupujú v médiách. Alebo že by predsa? Veď médiá sú plátno, na ktorom ich názory a príbehy vyniknú.
A aj keď sa v TRENDE už pätnásty rok usilujeme predstavovať skutočné osobnosti, ktoré čosi vytvorili v oblasti ekonomiky, podnikania, manažmentu, aj keď ich každý týždeň máme plné vydanie, musíme priznať, že istý dlh cítime. A dnešným číslom ho začíname splácať. Ten dlh, ktorý máme nielen voči manažérom, ale predovšetkým k verejnosti.
TREND každý rok na slávnostnom ceremoniáli začiatkom novembra vyhlasuje Firmu roka, Banku roka a Poisťovňu roka. Na Manažéra roka sme zbierali odvahu dlho. Do porovnávania všakovakých, ale vždy na korunu a desatinu percenta presných ukazovateľov sa nám akosi nehodilo vniesť dimenziu veľkosti človeka. Tá sa nemeria ľahko.
Nakoniec sme túto ťarchu zverili osobnostiam TRENDU. V lete sme oslovili ľudí, ktorí sa každý týždeň v zastúpení našich čitateľov vyslovujú v 43659 target=blank>TREND Barometri k najaktuálnejším ekonomickým otázkam. Tieto osobnosti v prvom hlasovaní vybrali desiatku kandidátov.
Teraz prichádza druhá fáza. Desať vynikajúcich manažérov predstavujeme redakčnými materiálmi a dávame možnosť čitateľskej obci TRENDU, aby z desiatky vybrala Manažéra roka 2005.

Do hlasovania sa môžu zapojiť všetci predplatitelia, teda stabilné, verné a kvalifikované čitateľské jadro, dovedna je ich viac ako 12-tisíc. Hlasovať sa bude elektronicky, jedným neanonymným kliknutím. Všetci predplatitelia budú mať svoj vlastný prístupový kód, ktorý im hlasovanie umožní, ale zároveň bráni akýmkoľvek manipuláciám.
TREND svojim čitateľom verí, nepochybne rozhodnú správne. Lebo už teraz vybrali vynikajúco. Príbehy desiatich manažérskych osobností sú skvelým čítaním jeden po druhom. Pripravil ich redakčný tím a po prvý raz v histórii TRENDU sa jednotliví autori nepodpisovali. Podľa nás sú tentoraz skutočnými autormi ľudia, ktorí tieto príbehy žijú. Bol to náš veľký dlh, uznávame.
Pekné čítanie. A potom prosíme o jeden klik.
Nominácie
Kliknite a zobrazí sa profil nominovanej osobnosti:
![]()
|
![]()
|
![]()
|
![]()
|
![]()
|
![]()
|
![]()
|
![]()
|
![]()
|
![]()
|
Systém hlasovania
Respondenti TREND Barometra, pravidelného prieskumu názorov špičkových predstaviteľov hospodárskeho života na najdôležitejšie aktuálne témy slovenskej ekonomiky a biznisu, nominovali každý maximálne troch kandidátov na titul Manažér roka 2005. Z najčastejšie nominovaných osobností sme vytvorili finálnu desiatku bez určenia poradia. O tom, kto z nej sa stane manažérom roka 2005, rozhodnú v elektronickom hlasovaní predplatitelia TRENDU zaregistrovaní na eTRENDE (váha 50 %) a účastníci TREND Barometra (váha 50 %).
Predplatitelia TRENDU, využite možnosť rozhodnúť o Manažérovi roka 2005! Hlasovať za jedného z 10 nominovaných manažérov môžu predplatitelia týždenníka TREND alebo predplatitelia prístupových práv do eTRENDU s aktívnou registráciou na www.etrend.sk.
Každý používateľ eTRENDU s aktívnou registráciou dostane v pondelok 31. októbra 2005 o 10.00 h hlasovací e-mail na adresu, ktorú uviedol v registrácii. V hlasovacom e-maili stačí kliknúť na jedinú linku a otvorí sa hlasovacia stránka, na ktorej si vyberiete jedného z desiatich nominovaných manažérov a odošlete svoj hlas. Celý proces hlasovania trvá menej ako minútu. Hlasovať bude možné do pondelka 7. novembra 2005 do 16.00 h.
Ak ste predplatiteľom TRENDU a zatiaľ nemáte registráciu na eTRENDE, budeme veľmi radi, ak si ju vytvoríte a zapojíte sa do rozhodovania o Manažérovi roka. 112>Bezplatnou registráciou získate úplný prístup ku všetkým zdrojom eTRENDU, do elektronického 80 target=blank>archívu týždenníka TREND od roku 1998, k on-line 28797 target=blank>právnej poradni a ďalším informačným službám s vysokou pridanou hodnotou. Môžete si objednať zasielanie e-mailových upozornení na nové články z oblastí, ktoré Vás zaujímajú, nechať si posielať upozornenia na nové diskusné príspevky. Zaregistrovaný používateľ má automaticky nárok na zľavu (obvykle 10-20 percent) pri nákupe väčšiny produktov v našom 295 target=blank>eObchode.
Registrácia trvá niekoľko minút a potrebujete na ňu číslo poslednej vyúčtovacej faktúry za predplatné TRENDU. Registračný formulár a všetky potrebné informácie nájdete na stránke 112 target=blank>Registrácia - nový používateľ.
Akýkoľvek problém s registráciou Vám promptne pomôžeme vyriešiť, stačí napísať na adresu etrend@trend.sk.