Mnohí majitelia obchodných firiem si už uvedomili, že ich najcennejší "kapitál" sú ľudia. A to hlavne predajcovia-ľudia v prvej línii.  Tí potom odovzdávajú štafetu ďalej. Všetci sú samozrejme dôležití, ale bez zakázok a objednávok firma dlho neprežije.

Firmy, ktoré to myslia s predajom naozaj vážne, svojich obchodníkov pravidelne vzdelávajú. Nielen po stránke produktovej, ale aj po stránke obchodných a komunikačných zručností.  Školenie predajcov však nie vždy prinesie očakávaný výsledok.  Prečo? Možno je chyba v predajcoch-ak si nové informácie nepripúšťajú, žiadne školenie nepomôže.  Možno je chyba v riadení predajcov - manažér nedosleduje, či sa nové informácie aj dostali do praxe. Lebo každý nový návyk potrebuje čas a občas pripomenúť. A možno je chyba v samotnom školení. Veľa teórie, málo praxe, alebo neschopnosť lektora zaujať. Ako teda vybrať kvalitné školenie alebo tréning pre vašich predajcov?

Na túto tému som včera uverejnil článok s názvom "5 tipov ako si správne vybrať obchodnícke školenie".  Nejdem ho sem kopírovať, ak vás táto téma zaujíma, kliknite na názov článku. Zavedie vás to na stránku www.akopredavat.sk, kde si môžete prečítať celý článok.