1. Kedy ste naposledy aktualizovali svoju web stránku?

Nie je to žiadna raketová veda, no napriek tomu ju mnohí ignorujú. Pokiaľ sa vám podarí pritiahnuť ľudí na svoj web, či už cez reklamu, sociálne siete, náhodou... nemôžu tam vidieť poslednú úpravu textu v roku 2015. Nebudú si istí, či vaša spoločnosť stále funguje. Nebudú vedieť, či dokážete reagovať na aktuálne trendy vo svojej oblasti.

Aktualizujte svoju web stránku pravidelne, či už pridaním nového produktu, informovaním o novej akcii, pridaním blogu, zareagovaním na aktuálnu spoločenskú situáciu, informovaním o využití vašich služieb práve v tomto ročnom období, a podobne...

  1. Uspokojujete potrebu vašej cieľovej skupiny už na úvodnej stránke?

Doba je rýchla, stránok mnoho a ľudia ich vyhľadávajú primárne preto, aby uspokojili nejakú svoju potrebu, či už ide o informácie, zábavu, záujem o služby či produkty. Dajte im hneď v úvode vedieť, že práve vy to dokážete.

Samozrejme, musíte mať vedomosť o tom, kto je vaša cieľová skupina, teda ľudia, ktorí na stránku prišli a akú potrebu si chcú splniť. Zistia hneď na úvodnej stránke, že im ju viete splniť a zistia to rýchlo? Veria vám, že to naozaj dokážete? Prehľadný web, výstižné texty s kľúčovými slovami alebo referencie od spokojných zákazníkov dokážu pomôcť. Navyše, pre vyhľadávače Google je hlavná stránka dôležitejšia než ostatné, dajte si na nej záležať a upriamte svoju pozornosť na nadpisy a zvýraznené slová.

  1. Sú vaše texty také poučné alebo zábavné, že ich má zákazník chuť zdieľať na sociálnej sieti?

Alebo také zlé? Rýchly návod, dobrá rada, vtip, niečo chutné, niečo pekné, negatívna skúsenosť... je mnoho dôvodov, prečo ľudia zdieľajú texty z rôznych webov na svojom profile na Facebooku či Twitteri. Píšte aspoň niektoré svoje texty - ideálne blogy - tak, aby mali vaši zákazníci pozitívny dôvod zdieľať ich alebo posúvať ďalej svojim známym. Zvýšite návštevnosť svojho webu, povedomie o značke a obohatíte sa o skúsenosť so spätnou väzbou.