Americká internetová spoločnosť Yahoo predstavila nové logo. Tento krok je súčasťou zmen, ktorými firma prechádza pod novou šéfkou Marissou Mayerovu. Podľa agentúry AP ide o prvú výraznú zmenu loga od vzniku spoločnosti v roku 1995.

Nové logo je tvorené tenšími rovnejšími písmenami, zostali mu však rovnaké farby a nechýba ani tradičný výkričník. Na novom logu sa vraj podieľala aj Mayerová, ktorá sa na čelo spoločnosti postavila pred 14 mesiacmi.

Spoločnosť Yahoo za posledný rok kúpila desiatky malých internetových firiem zameraných na služby a technológie pre smartfóny a tablety. Firma sa snaží prilákať viac užívateľov oživiť stagnujúci rast svojich príjmov. Najväčšou akvizíciou bolo júnové prevzatie služby Tumblr za 1,1 miliardy dolárov (833 miliónov eur).

Yahoo patrí k priekopníkom vo svojom odbore a na konci 90. rokov bol dominantný poskytovateľom e-mailových účtov zdarma. Firmu ale neskôr dostihla konkurencia. Analytici tvrdia, že spoločnosť v minulých rokoch zaspala a nedokázala včas reagovať na pokles príjmov z reklamy.

Mayerová sa teraz snaží zastaviť pokles tržieb a vrátiť firme Yahoo jej skoršiu slávu. Podľa agentúry AP si kroky novej riaditeľky vyslúžili veľkú pozornosť, ale zatiaľ neviedli k výraznejšiemu zvýšeniu tržieb podniku.

Yahoo si po 30 dňoch vybral nové logo. Pozrite si ho

Nové logo Yahoo

Najmocnejšia žena internetu: o konkrétnych krokoch M. Mayerovej a ďalších zmenách v Yahoo si môžete prečítať v novom TRENDE 35/2013.

Yahoo si po 30 dňoch vybral nové logo. Pozrite si ho