
7. Honor
Tržby: 15,5 milióna smartfónov
Relatívne mladá značka bola založená v roku 2013 čínskym gigantom Huawei ako lacnejšia alternatíva smartfónov voči vlajkovým lodiam matky. V roku 2020 Huawei firmu predal štátnej spoločnosti Shenzen Zhixin New Information Technology. Dôvodom bola záchrana biznisu pred sankciami zo strany Spojených štátov uvalenými na Huawei. Presná suma obchodu nie je známa, no niektoré médiá informovali o čiastke 15 miliárd dolárov.
Honor pôsobí najmä v Ázii, no postupne sa rozširuje aj po Európe, vrátane Slovenska. Po oddelení od Huawei sa snaží konkurovať najmä smartfónom v strednej a stredne vyššej triede. Väčšinou ide o modely s dobrým pomerom ceny a výkonu. Okrem smartfónov značka poskytuje aj nositeľné zariadenia, tablety, notebooky či smart zariadenia do domácnosti.