
Predajne diskontných obchodníkov vyrastajú ako huby po daždi a ich popularitu medzi spotrebiteľmi potvrdzujú aj solídne finančné výsledky. TREND nazrel do kuchyne troch diskontných reťazcov, ktoré úspešne rozvíjajú biznis na slovenskom trhu. Pozrite si najnovší diel relácie Naj podľa Leška s redaktorom Marekom Legéňom, ktorý vysvetľuje, čo stojí za ich úspechom.
LA NOTA je slovenská spoločnosť, ktorá je lídrom na trhu v oblasti neuromarketingu vôňí. V LA NOTA kombinujeme princípy neuromarketingu s precíznym výberom vône pre váš priestor, ktoré majú presne cielený efekt. Chápeme, že každý detail Vášho priestoru – od návštevy zákazníka či už v obchode, showroome, kancelárií až po zákaznícky servis – je súčasťou vašej značky. Originálne vône LA NOTA navrhnuté francúzskymi architektmi vôňí z Grasse, nie sú len doplnkom, ale neoddeliteľnou súčasťou vašej identity.
Strana upozornila, že záväzok by mohol slovenskému hospodárstvu spôsobiť vážne ekonomické problémy
Peniaze by mali smerovať do infraštruktúrnych a rekonštrukčných projektov
Mladí zaplatia účet za vysoké dôchodky. Pocit šťastia im to zatiaľ nekazí
Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.
Predplatiť TREND