Nie je puding ako puding

Dr. Oetker obohatil slovenský trh o skutočný Proteín Puding Vanilka a Proteín Puding Kakao s obsahom 22 % mliečneho proteínu kazeínu s postupným uvoľňovaním aminokyselín, ktorý prispieva nielen k udržaniu zdravých kostí, ale aj k rastu a udržaniu svalovej hmoty.

Ilustračné foto.
Zdroj: Dr. Oetker
Ilustračné foto.

„Naším cieľom je ponúknuť aj alternatívu dezertov s benefitom. Proteín puding je náš vlastný vývoj a vďaka jeho zloženiu môžeme povedať, že je aj prvým práškovým pudingom na slovenskom trhu, ktorý obsahuje mliečny proteín kazeín, pričom si zachováva tradičnú chuť pudingu,“ hovorí Dominika Hoellerer, Product Manager v spoločnosti Dr. Oetker a dodáva: „Pri vývoji tohto výrobku sme brali ohľad predovšetkým na nové trendy a novo vzniknuté požiadavky spotrebiteľov, ktorí čoraz častejšie siahajú po vysokokvalitných potravinách obohatených o funkčné benefity.“

Ďalšou „namakanou“ novinkou s funkčnými benefitmi je chladený High Protein Pudding Vanille a High Protein Pudding Schoko, ktorý prekvapil vysokým podielom bielkovín. Obsahuje až 40 gramov hodnotného mliečneho proteínu kazeínu, s postupným uvoľňovaním aminokyselín, vďaka čomu je známy aj ako nočný proteín. Navyše je s nízkym obsahom tuku a bez pridaného cukru.

Ilustračné foto.
Zdroj: Dr. Oetker
Ilustračné foto.

Výrobky pútajú pozornosť nielen svojím kvalitným zložením, ale aj moderným dizajnom, čo zabezpečuje vyšší záujem zo strany mladšej generácie. Aby spoločnosť inšpirovala k fit pečeniu, pripravila na svojej web stránke aj chutné recepty s využitím proteínových pudingov.

„Nový rad proteínových výrobkov si žiada „nadupanú“ komunikačnú stratégiu, vďaka ktorej značka dosiahne ešte výraznejšie postavenie na trhu a taktiež rozšíri svoju cieľovú skupinu o aktívnych spotrebiteľov, ktorí preferujú zdravý životný štýl. Naším cieľom je, aby spoločnosť Dr. Oetker bola značkou prvej voľby,“ dodáva Anita Murinčáková, Senior Manager z komunikačnej agentúry DIVINO.

Ilustračné foto.
Zdroj: Dr. Oetker
Ilustračné foto.

Nový rad pudingov je podporený intenzívnou online a offline kampaňou a influecer marketingom pod záštitou komunikačnej agentúry DIVINO.