Ušetrite až 38% nákladov!

Dnes trh potrebuje skutočne moderné postupy, ktoré šetria náklady, zefektívnia procesy a poskytnú dokonalý prehľad o výdavkoch. Spoločnosť DEXIS SLOVAKIA dokáže dostať distribúciu a skladové zásoby OOPP pod absolútnu kontrolu vďaka trendy riešeniam.

Najspoľahlivejší 24-hodinový skladník? SafetyBox

Typickým kamenným skladom OOPP odzvonilo. Ak ešte v nedávnej minulosti zamestnávala táto časť výroby viacero pracovníkov, dnes je možné všetky činnosti realizovať jednoducho a efektívne.

„Výdajný automat SafetyBox dokáže skladovať, distribuovať a zabezpečovať evidenciu výdaja OOPP nonstop. Doterajšie skúsenosti s používaním tohto inteligentného systému dokazujú úspory v rozsahu 20 až 38 % nákladov na materiál. Jednoznačnou výhodou virtuálneho skladníka je teda fakt, že je vždy k dispozícii, stráži sklad a spotrebu režijného materiálu. Takto ušetrený čas a financie je možné investovať do oblastí, kde je to potrebnejšie,“ objasňuje Tomáš Korpáš, projektový manažér zo spoločnosti DEXIS SLOVAKIA. Užitočnou novinkou je tzv. boxový automat na výdaj rôznych väčších produktov, ktoré sa už nezmestia priamo do automatu. Je ho možné postaviť samostatne alebo ako prídavnú jednotku k SafetyBoxu.

Moderné riešenia v distribúcii ochranných pracovných pomôcok a MRO materiálu

Nakupujte on-line a na mieru cez privátny e-shop

Čo v prípade, ak sú OOPP potrebné nepravidelne, napríklad raz za polrok, rok alebo skrátka iba sporadicky? Systém objednávania a dopĺňania OOPP môže byť aj v tomto prípade oveľa efektívnejší. DEXIS SLOVAKIA ponúka svojim odberateľom ďalšie moderné riešenie formou privátneho e-shopu ale aj B2B portálu. Na jeden klik z pohodlia kancelárie. Ako funguje?

V privátnom e-shope pod značkou DEXIS SLOVAKIA vzniká nastavenie prostredia na mieru pre každého jedného zákazníka s jednoduchým a prehľadným objednávacím systémom. V ponuke objednávateľa sa tak objavujú len položky, ktoré chce reálne nakupovať.

B2B portál DEXIS

B2B portál je rozhranie priamo na mieru každého zákazníka, ktoré šetrí čas pri objednávaní nízko obrátkových položiek formou balíčkovania. Jedným zo základných pilierov tohto portálu je schvaľovanie objednávok nadriadeným podľa potrieb zákazníka. Zaujímavosťou je aj možnosť automatizácie objednávok – teda odosielania pravidelne sa opakujúcej objednávky. V portfóliu ochranných pracovných prostriedkov spoločnosti DEXIS SLOVAKIA je široké zastúpenie kvalitných domácich aj svetových značiek.

„Keďže máme zákazníkov aj na MRO materiál, tak sme B2B portál upravili aj pre oblasť údržby. Tzn., že zákazník si tovar objednáva nie na meno zamestnanca, ale už na konkrétny stroj. Pričom objednáva základné komponenty ako ložiská, remene, ktoré potrebuje na údržbu. Tiež to zabalíme na meno stroja a do výroby už príde balík s produktami pre konkrétnu mašinu. Aj v tomto prípade si zákazník sleduje rozpočet a celkové náklady na údržbu, pričom dokáže rýchlo vyhodnotiť, ktorý stroj je najnáročnejší na údržbu a jeho chod stál najviac peňazí,“ hovorí Tomáš Korpáš. Ďalšou základnou výhodou je schvaľovanie objednávok. Každá objednávka cez portál (či už na stroj alebo zamestnanca) musí prejsť schválením. A až po schválení sa objednávky preklopia do systému na spracovanie.

Moderné riešenia v distribúcii ochranných pracovných pomôcok a MRO materiálu

Balíčkovanie šetrí čas

Zamestnávateľ objednáva zamestnancom niekoľkokrát ročne potrebné pomôcky na meno zamestnanca, pričom sleduje rozpočet a tiež môže zadefinovať každému pracovníkovi nárok na to, čo si môže objednať. Po objednaní, spracuje DEXIS SLOVAKIA objednávku formou balíčkovania a dodá nabalené produkty priamo na meno konkrétneho zamestnanca. Hlavné výhody spočívajú v tom, že klient už nemusí triediť položky podľa veľkosti a teda balíčkovanie šetrí čas a financie zákazníka.

Výhody riešení DEXIS SLOVAKIA

  • dokonalá kontrola nákladov
  • minimalizácia chybovosti
  • SafetyBox – k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, jednoduchý spôsob obsluhy
  • šetria rutinnú každodennú prácu skladníka, nákupcu
  • hláseniami o aktuálnom nedostatku jednotlivých pomôcok eliminuje zbytočné hromadenie zásob OOPP
  • dodávateľ vyskladá balíček na mieru zamestnancovi
  • inteligentný výdaj iba schválených a pridelených OOPP položiek
  • šetria čas zamestnancov, cestu do skladov a preberanie pomôcok nahradí jedno stlačenie gombíka
  • poskytuje 100 % informovanosť o využívaní OOPP
  • zamedzuje krádežiam a zbytočným stratám

Inteligentné riešenia OOPP

Hľadáte moderný spôsob evidovania a distribúcie OOPP? Potrebujete sa dopracovať k efektívnej kontrole zamestnancov a ich spotreby OOPP? Vďaka moderným a inovatívnym riešeniam v obchode s OOPP patríme k lídrom krajín V4. Obráťte sa na nás. Radi vám pomôžeme prenastaviť procesy tak, aby ste získali prehľad a absolútnu kontrolu.

www.dexis.sk