„Videli sme, že retailisti sú v donáške pomalí a startupy spolupracujúce s tretími stranami nemajú dohľad nad sortimentom v reálnom čase. Z tohto dôvodu musia objednávky upravovať,“ vysvetľuje pre agentúru Bloomberg Maxim Firsov z Yandexu, ktorý sa to rozhodol urobiť inak ako ostatní.

Ich stratégiou je ukrojiť si podiel z trhu tým, že budú menší, rýchlejší a digitálni. Tovar má Yandex v menších skladoch po celej krajine. Nazýva ich „tmavé predajne“.

Lacné pivnice

Keďže neslúžia ako predajné miesta, spoločnosť siahla po 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 3 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa