„Videli sme, že retailisti sú v donáške pomalí a startupy spolupracujúce s tretími stranami nemajú dohľad nad sortimentom v reálnom čase. Z tohto dôvodu musia objednávky upravovať,“ vysvetľuje pre agentúru Bloomberg Maxim Firsov z Yandexu, ktorý sa to rozhodol urobiť inak ako ostatní.
Ich stratégiou je ukrojiť si podiel z trhu tým, že budú menší, rýchlejší a digitálni. Tovar má Yandex v menších skladoch po celej krajine. Nazýva ich „tmavé predajne“.
Lacné pivnice
Keďže neslúžia ako predajné miesta, spoločnosť siahla po
Čítajte ďalej s predplatným TRENDU
Odomknite článok cez SMS za 3 € týždenne s automatickou obnovou.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?