V budúcom roku sa dočkáme viac webov s videami. Okrem toho budú tlačidlá omnoho väčšie, aby s ovládaním nemali problém aj používatelia dotykových zariadení. Responzívny web je už dnes samozrejmosťou, väčší dôraz sa bude klásť na čo najrýchlejšie stiahnutie a zobrazenie stránky v prehliadači.

Netreba zabúdať aj na základné pravidlá pre tvorbu stránok. „Stránky musia mať jasný cieľ a akciu, ktorú má návštevník webu urobiť – môže ísť o kúpu produktu alebo o vyplnenie kontaktného formulára. Podstatná je aj dôveryhodnosť, ktorá sa dá dosiahnuť umiestnením kontaktnej adresy či fotografie reálnych ľudí, ktorí za firmou stoja. Potešia aj referencie reálnych zákazníkov,“ tvrdí Martin Volek z agentúry VOLIS International.

Téme firemných webov a online marketingu sa detailne budú venovať školenia TREND Online Academy, ktoré sa začínajú 7. októbra 2014 v Bratislave.