Počet doručených balíkov vlani celosvetovo presiahol sto miliárd kusov a do konca desaťročia sa toto číslo zrejme zdvojnásobí. Pre mnohé, e-shopy môže byť expedícia zásielok zložitý a nákladný proces. Práve vtedy prichádzajú na scénu spoločnosti, ktoré poskytujú fulfilment služby.

Myšlienka iskladu vznikla ako reakcia na potreby vlastného e-shopu s výživovými doplnkami. Išlo o rýchlo rastúci biznis, ktorého prevádzkovateľ si chcel udržať zdravú maržu, a tak začal automatizovať procesy vrátane skladovania, kompletizácie objednávok, doručenia až po reklamácie či vratky. „Výsledkom bol rozsiahly softvér, akýsi nástroj na automatizované riadenie e-shopu. V istom bode vývoja som si uvedomil, že by bolo škoda, keby tento systém nemohli využívať aj ďalšie e-shopy,“ hovorí CEO spoločnosti Free Company, ktorá isklad prevádzkuje, Martin Mitošinka.

Raketový štart

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa