V týchto rokoch kráčame prvým obdobím, keď by mali tí, ktorí to myslia dobre so svojimi firmami, dláždiť základy dlhodobej prosperity. A pripravovať svoje podniky na nasledujúcu generáciu manažérov alebo rodinných príslušníkov. Podnikatelia, čo nemajú také ambície či silných nasledovníkov, by mali uvažovať o predaji firmy. Ak to nespravia, vystavujú sa riziku, že ich podnikanie pôjde dolu vodou ešte za ich života. I takmer istote, že ho pochovajú ich neschopní nasledovníci, najmä z druhej generácie. Len jeden z desiatich úspešne prevezme žezlo v tretej generácii. Je to málo, ale takto to funguje všade vo svete.

Hľadá sa nasledovník

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 3 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa