
Notebooky Ducati, zoskok zo stratosféry či Lego v rope. Co-branding prináša zaujímavé príbehy
Spájanie značiek a tvorba spoločných produktov môže priniesť veľký komerčný a imidžový úspech. Nie je to však pravidlom
Spájanie značiek a tvorba spoločných produktov môže priniesť veľký komerčný a imidžový úspech. Nie je to však pravidlom
Spoločnosť Kantar sa bližšie pozrela na vnímanie reklamy, komunikáciu značiek aj obľubu prémiového obsahu
Hodnota značky víťazného internetového obchodníka podľa štúdie BrandZ stúpla za rok o vyše 50 percent
V hodnotení zákazníckej skúsenosti dominuje sektor zábavy a voľného času, ale najúspešnejšími značkami sú kníhkupectvá
Návrat na trh chystajú Burger King aj Pizza Hut, predajne už otvorili kozmetika Rituals či Havlíkova přírodní apotéka
Poradie vyšlo v rebríčku BrandZTop100, pracuje na ňom aj reklamná agentúra WPP
Aké sú najobľúbenejšie značky Slovákov a Čechov
Najmarkantnejšie rozdiely sú v podvozkoch a prevodovkách
Rástli tí, čo inovovali. Prvý v rebríčku zvýšil medziročne hodnotu značky o 32 percent
Značka môže podľa čínskeho najvyššieho ľudového súdu používať aj výrobca koženého tovaru Xintong Tiandi
Na úspech produktu nestačia dáta, je potrebné do nich vložiť človeka
Miestny podnikateľ uspel, pretože Švédi nepoužívali obchodnú značku na komerčné účely tri roky po sebe
Všetkých dvanásť značiek nateraz ostáva vo vlastníctve nemeckej automobilky
Značka štátu podľa spoločnosti Brand Finance podporuje prílev investícií, zvýhodňuje export a láka turistov
Na čelo rebríčka najcennejších značiek sveta sa vrátil technologický gigant Apple
V Pekingu aj v Moskve to vedia
Meta nechce zaostať v AI revolúcii, no stojí to miliardy. Plánuje financovať obrovské dátové centrá cez súkromné fondy
Brusel chce zaviesť spoločné opatrenia na sledovanie objektov a obmedzenie nového odpadu
Pracujú, platia dane, ich deti sú Američania. Rodiny žijúce v krajine roky miznú z večera do rána