
Najviac do reklám na úvery investovali VÚB Banka a Poštová banka
Propagácia je najintenzívnejšia pred Vianocami, väčšina výdavkov smeruje do televízie
Propagácia je najintenzívnejšia pred Vianocami, väčšina výdavkov smeruje do televízie
Cena „hokejovej“ reklamy počas šampionátu dosiahla podľa monitoringu TNS Slovakia 2,39 milóna
Reálny rast výdavkov je podľa odhadu do päť percent, najväčšími inzerentmi boli opäť Slovak Telekom a Orange
Najväčším zadávateľom bol vlani v printoch Lidl
V rádiách bolo 265-tisíc spotov, až k tretinovému nárastu prispelo aj započítané Rádio Vlna
Do spolupráce sa zapojila trhová jednotka Akzent Bigboard a ďalší silný hráč Nubium
Moskva podľa ruského prezidenta nikdy nespochybnila právo Kyjeva na suverenitu
Elektrina z fotovoltických elektrární patrí v súčasnosti k najlacnejším zdrojom
Iránska stratégia „žiadna vojna, žiadny mier“ sa rúca
Klesajúci dopyt po čistej doprave v Európe a USA je problém, ktorý si vyžaduje rozhodnú reakciu