
Najviac do reklám na úvery investovali VÚB Banka a Poštová banka
Propagácia je najintenzívnejšia pred Vianocami, väčšina výdavkov smeruje do televízie
Propagácia je najintenzívnejšia pred Vianocami, väčšina výdavkov smeruje do televízie
Cena „hokejovej“ reklamy počas šampionátu dosiahla podľa monitoringu TNS Slovakia 2,39 milóna
Reálny rast výdavkov je podľa odhadu do päť percent, najväčšími inzerentmi boli opäť Slovak Telekom a Orange
Najväčším zadávateľom bol vlani v printoch Lidl
V rádiách bolo 265-tisíc spotov, až k tretinovému nárastu prispelo aj započítané Rádio Vlna
Do spolupráce sa zapojila trhová jednotka Akzent Bigboard a ďalší silný hráč Nubium
Slovensko stále patrí skôr medzi krajiny s nižšími výdavkami na zdravotníctvo
Prezident Trump zatiaľ nenaplnil očakávania v rokovaniach s Ruskom, Čínou ani Iránom. Nedostatok výsledkov podkopáva jeho zahraničnopolitickú agendu
O preverenie asociačnej dohody žiada koalícia 17 členských štátov
Napriek zdaniu na sociálnych sieťach Slováci dôverujú viac Bruselu ako Bratislave