
Žilinská treska tentoraz v kampani stavila na Juniora a známeho šéfkuchára
Výrobca tresky v majonéze vyzýva ľudí, aby odhalili „Tresku podľa seba“
Výrobca tresky v majonéze vyzýva ľudí, aby odhalili „Tresku podľa seba“
Súťaž Legendárne Vianoce spustí 12. novembra a potrvá presne mesiac
Novú kampaň už vytvoril nástupca agentúry Triad
Pre spoločnosť Ryba Žilina pripravila koncept agentúra Triad Advertising
Kampaň pokračuje ďalšou fázou, pripravila ju reklamná agentúra Triad Advertsing
V súboji s košickou rovnomennou firmou posilnila postavenie na slovenskom trhu
Obidve ponúkajú tradičný fastfood, ktorý je pre mladých spotrebiteľov retrom
Medzinárodná ratingová agentúra Fitch Ratings zhoršila hodnotenie úverovej spoľahlivosti Rakúska
Nová lanovka úplne nahradí dnes už historický vlek Poma z roku 1976
Čína je ochotná urýchliť schvaľovanie licencií pre vývoz kovov vzácnych zemín do Európskej únie
Viliam Karas (KDH) tvrdí, že zavedenie transakčnej dane bolo omylom a chybou