
Žilinská treska tentoraz v kampani stavila na Juniora a známeho šéfkuchára
Výrobca tresky v majonéze vyzýva ľudí, aby odhalili „Tresku podľa seba“
Výrobca tresky v majonéze vyzýva ľudí, aby odhalili „Tresku podľa seba“
Súťaž Legendárne Vianoce spustí 12. novembra a potrvá presne mesiac
Novú kampaň už vytvoril nástupca agentúry Triad
Pre spoločnosť Ryba Žilina pripravila koncept agentúra Triad Advertising
Kampaň pokračuje ďalšou fázou, pripravila ju reklamná agentúra Triad Advertsing
V súboji s košickou rovnomennou firmou posilnila postavenie na slovenskom trhu
Obidve ponúkajú tradičný fastfood, ktorý je pre mladých spotrebiteľov retrom
Poučenie z pobrexitovej Británie je varovné
Voľby sa konajú v čase, keď Európa zápasí s globálnym obchodným napätím a snaží sa posilniť svoju obranu
Čína a Spojené štáty spolu vedú obchodnú vojnu, ktorá zhoršila výhľad globálnej ekonomiky a rozkolísala svetové finančné trhy
Využitie súčasného poklesu na dodatočný vklad do investície má zmysel, no netreba mať prehnané očakávania