
Televízny trón sa trasie
Markíza je stále televízny líder. Ale už nie neohroziteľný.<br><br> Posledný text z ročenky TREND Top v marketingu a médiách.<br><br>
Markíza je stále televízny líder. Ale už nie neohroziteľný.<br><br> Posledný text z ročenky TREND Top v marketingu a médiách.<br><br>
Ako zasiahol prepad reklamného trhu televízie, tlač a rádiá? Odpovedajú manažéri Expresu, rádia Okeym, Slovenského rozhlasu, Ta3 a vydavateľstva Ringier.
Ako sa zmenili požiadavky inzerentov na reklamné agentúry? Začali klienti recyklovať staré nápady? Má kríza aj kladné stránky? Odpovedajú manažéri reklamných agentúr.
Pozície rádií sa podľa počúvanosti nemenili a väčšina staníc si zachovala, prípadne si aj polepšili pozície spred roka. Rok v rozhlasovej brandži. <br><br>
Vlani si z printov medziročne polepšil len málokto.<br><br>
Koniec pádu reklamných výdavkov sa len črtá v hmle. Od konca si brandža sľubuje veľa. <br><br>
Recesia by slovenský trh mohla konečne naučiť, na čo je marketing.
Neohrozená Markíza? Slovenské seriály neexistujú?<br> To už neplatí. <br><br>
V roku 2007 sa od zavedenia oficiálneho auditu nákladov predal rekordný počet výtlačkov dennej tlače. Celkový pokles predajnosti denníkov zvrátil<br> bulvár, seriózni<br> padali. <br><br>
Vydavatelia tlače hľadajú nové cesty k predaju novín. Ak by sa však zo dňa na deň rozhodli podporovať len web a tlač by nechali dožiť,<br> svoj biznis by mohli<br> veľmi rýchlo zabaliť. <br><br>
Do boja <br>o tridsiatnikov sa<br> pridalo aj Fun rádio. <br><br>
Na trh pribudlo za ostatné mesiace viac než dvadsať rádií, za ktorými stoja zvučné mená. Stanice sa však nedajú naladiť na bežnom rádiu, ale len na počítači pripojenom na internet. <br><br>
Reklamný trh v roku 2007 prevalcovala Markíza. Najsledovanejšia slovenská stanica zarobila na reklame podľa vlastných údajov takmer 2,9 miliardy korún, čo bolo o vyše polmiliardy viac ako rok predtým. <br><br><br><br>
Slovenská rozhlasová brandža sa za posledný rok viac ako kedykoľvek predtým prispôsobovala želaniam poslucháča. Formáty komerčných rádií sa čoraz viac zbližujú.
Vydavateľstvo Spoločnosť 7 Plus v septembri 2006 podniklo krok, na ktorý by sa nijaký iný vydavateľ pôsobiaci na Slovensku už zrejme neodvážil – na trhu, ktorý si rozdelili Nový Čas, Sme, Pravda<br> a Hospodárske noviny, a v čase internetu, keď sa novinám
Reštrikcie, ktoré Brusel koordinuje so Spojenými štátmi, majú „priamo vyčerpať vojnové zdroje Moskvy“
Americké sankcie voči subjektom spojeným s Ruskom spustili v Lichtenštajnsku vlnu hromadných odchodov správcov. V krajine je aktuálne ohrozených až 800 entít, ktoré formálne existujú, no nemá ich kto riadiť ani zlikvidovať
Silný vietor okrem iného strhol strechu bytového domu, ktorá dopadla na zaparkované autá
Americké ministerstvo obrany minulý týždeň oznámilo pozastavenie dodávok zbraní Kyjevu