
Televízny trón sa trasie
Markíza je stále televízny líder. Ale už nie neohroziteľný.<br><br> Posledný text z ročenky TREND Top v marketingu a médiách.<br><br>
Markíza je stále televízny líder. Ale už nie neohroziteľný.<br><br> Posledný text z ročenky TREND Top v marketingu a médiách.<br><br>
Ako zasiahol prepad reklamného trhu televízie, tlač a rádiá? Odpovedajú manažéri Expresu, rádia Okeym, Slovenského rozhlasu, Ta3 a vydavateľstva Ringier.
Ako sa zmenili požiadavky inzerentov na reklamné agentúry? Začali klienti recyklovať staré nápady? Má kríza aj kladné stránky? Odpovedajú manažéri reklamných agentúr.
Pozície rádií sa podľa počúvanosti nemenili a väčšina staníc si zachovala, prípadne si aj polepšili pozície spred roka. Rok v rozhlasovej brandži. <br><br>
Vlani si z printov medziročne polepšil len málokto.<br><br>
Koniec pádu reklamných výdavkov sa len črtá v hmle. Od konca si brandža sľubuje veľa. <br><br>
Recesia by slovenský trh mohla konečne naučiť, na čo je marketing.
Neohrozená Markíza? Slovenské seriály neexistujú?<br> To už neplatí. <br><br>
V roku 2007 sa od zavedenia oficiálneho auditu nákladov predal rekordný počet výtlačkov dennej tlače. Celkový pokles predajnosti denníkov zvrátil<br> bulvár, seriózni<br> padali. <br><br>
Vydavatelia tlače hľadajú nové cesty k predaju novín. Ak by sa však zo dňa na deň rozhodli podporovať len web a tlač by nechali dožiť,<br> svoj biznis by mohli<br> veľmi rýchlo zabaliť. <br><br>
Do boja <br>o tridsiatnikov sa<br> pridalo aj Fun rádio. <br><br>
Na trh pribudlo za ostatné mesiace viac než dvadsať rádií, za ktorými stoja zvučné mená. Stanice sa však nedajú naladiť na bežnom rádiu, ale len na počítači pripojenom na internet. <br><br>
Reklamný trh v roku 2007 prevalcovala Markíza. Najsledovanejšia slovenská stanica zarobila na reklame podľa vlastných údajov takmer 2,9 miliardy korún, čo bolo o vyše polmiliardy viac ako rok predtým. <br><br><br><br>
Slovenská rozhlasová brandža sa za posledný rok viac ako kedykoľvek predtým prispôsobovala želaniam poslucháča. Formáty komerčných rádií sa čoraz viac zbližujú.
Vydavateľstvo Spoločnosť 7 Plus v septembri 2006 podniklo krok, na ktorý by sa nijaký iný vydavateľ pôsobiaci na Slovensku už zrejme neodvážil – na trhu, ktorý si rozdelili Nový Čas, Sme, Pravda<br> a Hospodárske noviny, a v čase internetu, keď sa novinám
V Poprade počas týždňa praskol nosník mosta nad železničnou traťou
Slovensko môže čeliť 500-percentným sekundárnym clám na ruské energie. Voľby v Rumunsku a Poľsku môžu priniesť EÚ bližšie k rozpadu
Finančná inštitúcia pozastavila svoju činnosť v krajine pred 14 rokmi
Zástupcovia Moskvy údajne neboli pripravení hovoriť o technických detailoch prímeria