
Miesto deglobalizácie svet vstupuje do novej éry fragmentácie
Národní a globálni tvorcovia politík musia prehodnotiť svoje myslenie a fungovanie.
Národní a globálni tvorcovia politík musia prehodnotiť svoje myslenie a fungovanie.
Nemecko prispelo viac na vojnu v Iraku ako proti Rusku
Európske krajiny však musia prekonať individuálne výhrady a naučiť sa spolupracovať.
Jedna vec sú vyhlásenia a druhá realita vysokých strát spojených s predajom firmy
Je inflácia opäť iba prechodná?
Otázkou je, či má Európa politickú vôľu a víziu potrebnú na to, aby sa dostala do konkurenčnej formy.
Nemeckí podnikatelia prvýkrát upozornili na hrozbu deindustrializácie vlani v apríli, keď Nemecko zvažovalo bojkot ruského plynu, ktorý v tom čase predstavoval viac ako polovicu jeho dodávok zemného plynu
Masívny, nesmierne nákladný a rýchlo sa zvyšujúci výpočtový výkon potrebný na školenie a údržbu generatívnych nástrojov AI však predstavuje podstatnú prekážku vstupu, ktorá by mohla viesť ku koncentrácii trhu.
Jedným z mimoriadne nepravdepodobných výsledkov je rozpad Ruskej federácie
Na preklenutie podstatných rozdielov nebude stačiť unáhlený kompromis
Pokračujúce rýchle sprísňovanie menovej politiky môže priniesť obrovské ekonomické náklady
Podpredsedníčka ugandského parlamentu odsúdila Európanov za prejavy „najvyššej úrovne neokolonializmu a imperializmu proti suverenite Ugandy a Tanzánie“.
Čelíme tomu najhoršiemu z inflačných 70. rokov, z veľkej finančnej krízy ako aj veľkej depresie z 30. rokov, píše profesor Nouriel Roubini
Autorom komentára je Janet L. Yellenová, ministerka financií USA, ktorá hovorí o svetovom obchode
Bude rok 2023 lepší pre akciové trhy?
Na to ako na tendencie v oblasti legislatívy reagujú developeri v oblasti priemyselnej výroby sme sa spýtali priekopníka udržateľnej výstavby s dôrazom na certifikácie nielen na Slovensku, ale aj v celej Európe - spoločnosti Pannattoni.
Digitalizácia v personalistike sa neustále rozvíja a vítaná je najmä u mladých ľudí
Zakladateľ spoločnosti Alibaba Jack Ma sa po mesiacoch strávených v zahraničí opätovne ukázal v Číne
Predaj nových klasických benzínových a dieselových áut po roku 2035 dostane stopku. Blízku budúcnosť však ovplyvní norma Euro 7. Európske emisné nariadenia preto nemožno vnímať oddelene. Nepoškodí Európa sama sebe prísnymi pravidlami po ekonomickej stránke?