
Mediálne trendy 2025: Slovenská mediálna scéna čelí novým výzvam, no nestráca víziu
Na konferencii Mediálne trendy 2025 sa diskutovalo o budúcnosti slovenských médií.
Na konferencii Mediálne trendy 2025 sa diskutovalo o budúcnosti slovenských médií.
Preverte si v kvíze TRENDU svoje znalosti interkultúrneho marketingu a psychológie reklamy
Aký je podiel reklamných výdavkov smerujúcich do lineárnej televízie vo vyspelých, zaostalých krajinách a na Slovensku
Aká je budúcnosť biznis modelov v médiách?
Predpovedať budúcu distribúciu mediálnych obsahov je obtiažne
Hoci je to najrýchlejšie rastúci trend, stále dominuje reklamný model
Aj vďaka umelej inteligencii sa mení spôsob, akým sa bude konzumovať obsah vrátane reklamného
Digitálna transformácia zasiahla aj mediálny trh. Sledovanosť televízie klesá a do popredia sa dostávajú nové možnosti konzumácie audiovizuálneho a reklamného obsahu
Čínske firmy a ruský Lukoil pracovníkov z ropných polí napriek hroziacej vojne na Blízkom východe nestiahli
Hospodárstvo negatívne poznačí aj zhoršenie predpokladov vývoja európskej ekonomiky
Vládne výdavky majú dosiahnuť stovky miliárd eur
Teherán ohlásil útoky v štátnej televízii v sprievode vojenskej hudby