
TRENDY AI: Od veľkých produkcií k hyperpersonalizácii. Ako umelá inteligencia zmenila marketing
Ako AI mení svet marketingu, podnikania a rozhodovacích procesov.
Ako AI mení svet marketingu, podnikania a rozhodovacích procesov.
Kým Slovenská televízia zápasí so škandálom okolo svojho zamestnanca, internet horí diskusiami o neprijateľnej komunikácii. Je viac ako zrejmé, že by si daná situácia žiadala ráznejší prístup vedenia STVR voči jednému z jej manažérov.
Prelomové technológie umelej inteligencie transformujú online nákupy, no prinášajú aj výzvy, na ktoré obchodníci musia byť pripravení.
Aj komunikácia takého produktu ako je odborná konferencia, musí logicky vychádzať z jej podstaty či DNA
Efektívna a dobre nastavená stratégia pomáha získať sponzorov a partnerov, čím zvyšuje hodnotu a udržateľnosť podujatia
Ľudia viac dôverujú priateľom a rodine, odľahčené príspevky o produktoch na sociálnych sieťach sa stali efektívnou propagáciou
Celý program Hlavnej sály bude rozdelený do štyroch tematických blokov: Riding the WAVES, Riding the CHANNELS & TOOLS, Riding the BRANDS a Riding the DIGITAL & INSPIRATION
Neurovedci objavili oblasť v mozgu, ktorá priraďuje budúcim udalostiam – v marketingu ide o budúci nákup určitej značky – buď bolesť (stratu) alebo potešenie (zisk)
Už osemdesiat rokov dávame diamantové prstene, lebo konkrétna copywriterka mala v roku 1947 výborný nápad, ktorý ovplyvnil dokonca aj Jamesa Bonda
Konferencia Neuro & AI RULEZZ Špeciál sa uskutoční online 12. júna 2024
Preverte si v kvíze TRENDU svoje znalosti interkultúrneho marketingu a psychológie reklamy
Kým v USA môže konkrétna reklama fungovať, v Ázii sa jej už dariť nebude. O národných špecifikách hovorí pre TREND profesor interkultúrneho marketingu Jaroslav Světlík
O kvalite výrobkov rozhodujú prírodné zdroje, kvalifikovaná pracovná sila, technológie a inovácie, ekonomické podmienky, tiež história a tradícia, myslí si väčšina respondentov
Firmy si vyberajú influencerov a nie naopak. Problémové správanie môže výrazne zamávať predajom
Aký je podiel reklamných výdavkov smerujúcich do lineárnej televízie vo vyspelých, zaostalých krajinách a na Slovensku
Turecko dováža viac ako 90 percent energie, ktorú potrebuje
Európe v súvislosti s americko-čínskou obchodnou vojnou hrozí, že ju zaplaví lacný čínsky dovoz
Väčšine respondentov ankety neprekáža „presluhovanie“ manažérov firiem do vyššieho veku ďaleko za dôchodkovou hranicou
Slovenský realitný trh má výrazné regionálne rozdiely, pričom Bratislava vedie s rekordnými cenami domov a východ Slovenska sa stále nachádza medzi najmenej ponúkanými oblasťami