
Panelák, futbal a finále Hlasu si divákov podelili skoro rovnomerne
Spevácka súťaž Markízy sa lúčila s druhým najslabším trhovým podielom počas celej série
Spevácka súťaž Markízy sa lúčila s druhým najslabším trhovým podielom počas celej série
Panelák na Joj bol tretí týždeň po sebe sledovanejší ako Hlas Česko Slovenska. Seriál dosiahol podiel 26,7 %.
Seriál Joj mal tentoraz navrch, spevácku súťaž pozeralo v 12 - 54 o vyše 60-tisíc divákov menej
Spevácka súťaž mala vyššiu sledovanosť aj podiel ako naposledy, najúspešnejšie zostáva premiérové vydanie.
V porovnaní s prvým ročníkom sa spevácka súťaž uviedla slabšie
Vo vysielaní sú už aj upútavky na prvé epizódy, oba projekty štartujú v tomto týždni
Markíza s Novou posúvajú začiatok ťažiskového formátu o týždeň, uvedú ho už v prvú marcovú stredu
Definitívne sa potvrdilo nasadenie na stredu, spevácka súťaže odštartuje v jedenástom týždni
Ťažiskové projekty podporujú komerčné stanice novými imidžovými spotmi
Nasadenie speváckej súťaže prezradila ako prvá v programe česká Prima, Markíza v 10. týždni ešte ťažiskový projekt neuvádza
Kabinet plánuje šetriť aj na štáte. Otázne podľa R. Fica je, či mu na to dá opozícia zelenú
Úplatok vraj nikdy neprijal, bývalý minister sa bráni pred súdom
Menová politika musí zostať predvídateľná, tvrdí člen Rady guvernérov ECB Mario Centeno
Zbrojenie Moskvy znepokojuje NATO