
Markíza mení program, proti štartu Talentu pošle nové Dědictví
Pokračovanie kultovej komédie nasadí líder operatívne 1. septembra namiesto Búrlivého vína
Pokračovanie kultovej komédie nasadí líder operatívne 1. septembra namiesto Búrlivého vína
Novinku Moja mama varí lepšie ako tvoja sledovalo pri premiére na Joj dovedna 199-tisíc divákov
Jesennú sezónu štartujú komerčné televízia opäť ešte počas letných prázdnin
Seriál Markízy si udržal aj pri poslednej časti pred prázdninami líderstvo, tohtoročná novinka Joj funguje ale nadpriemerne
Premiéru reality šou Joj zdolali v počte divákov Rodinné prípady na Markíze
Seriál Joj vo štvrtok porazil konkurenciu v cieľovke 12 – 54, tretí raz od štartu
V 12+ bola Jednotka s interaktívnym kvízom trhovou dvojkou. Pozrite si celú sledovanosť počas Veľkej noci
Stanica bola v druhom polčase výrazným trhovým lídrom, zápas v tom čase sledovalo 436-tisíc divákov
Nový sitcom sa uviedol nadpriemerným trhovým podielom, celkovo ho sledovalo 306-tisíc divákov
Nadpriemerný výkon mala v stredu Jednotka vďaka napínavému duelu v Lige majstrov
Divoké kone sledovalo 530-tisíc ľudí, hudobnú šou 526-tisíc
Komerčný líder potvrdil pozíciu aj bez komediálneho seriálu, jednotkou bol aj s Búrlivým vínom a Kredencom
Markíza potvrdila, že nové diely úspešného komediálneho seriálu uvedie už v úvode novej sezóny
Markíza so svojím seriálom stráca náskok aj v 12+, v stredu mala o 22-tisíc divákov viac
Rodinné prípady zmenšili odstup od Paneláka, v 12+ ho zdolali. Na Jednotke štartovala novinka Slovensko chutí
Ruské napodobeniny globálnych značiek sa boja konkurencie. Chcú zablokovať návrat západných firiem do Ruska
Šéf Bieleho domu už skôr vyhlásil, že s Teheránom „stratil trpezlivosť“
Paneurópsky index STOXX Europe 600 klesá už tri dni
Inflácia má dno za sebou, v čase rastu zostal ochromený štatistický úrad