
Digitalizácie sa chytá aj tlač, Petit Press ponúka k predplatnému denníka Sme set-top-box
Akcia sa týka polročného predplatného v cene 75 eur, benefitom je DVB-T prijímač značky Sencor s odporúčanou cenou 28,90 eur.
Akcia sa týka polročného predplatného v cene 75 eur, benefitom je DVB-T prijímač značky Sencor s odporúčanou cenou 28,90 eur.
Až 12 či 13 percentám domácnosti hrozí, že pri prechode na DVB-T prídu o signál STV. Vysvetľovacia kampaň, ako majú ľudia postupovať, je podľa RTVS slabá. Urobia si aj vlastnú.
Rádiá by mali platiť za frekvenciu do 3-tisíc eur ročne, televízie dvojnásobok – no iba pri analógovom vysielaní.
Sieť predajní Nay tvrdí, že zákazníci majú najväčší záujem o satelit, v Datarte či Planeo Elektro zas preferujú DVB-T.
Lifestylový magazín Fashion VIP sa má venovať najmä zaujímavostiam zo šoubiznisu, móde a večierkom. Vyrábať ho bude Oreo. Vo vnútri ukážky grafiky.
Príspevok na set-top box možno použiť na čokoľvek. Štát na podpornú schému vyčlenil 4,2 milióna eur.
Téma webcastu bude budúcnosť televízie v digitálnom prostredí.
Po zadaní názvu obce sa zobrazí dostupnosť DVB-T či dátum vypínania analógu.
Od júna tak bude RTVS šíriť už iba dve televízne programové služby. Po tohtoročnom zavŕšení digitalizácie ich nebudú môcť sledovať cez anténu všetci obyvatelia Slovenska.
Približne 340-tisíc slovenských domácností využívajúcich satelitné platformy Skylink a CS Link má od dnešného rána bohatšiu ponuku programov.
Dve verzie televíznych spotov sa začali objavovať vo vysielaní najsledovanejšej televízie Markíza. Vo vnútri videá.
Najsledovanejšia televízia začala k téme vysielať informačný spot, pre divákov zriadila samostatný web a bezplatnú infolinku. Vo vnútri ukážky.
Do ponuky satelitnej platformy zrejme v najbližšom čase pribudnú stanice ako Discovery HD Showcase, Boomerang, Extreme Sports či Hustler TV.
Testujeme pre vás služby satelitných, káblových a IPTV operátorov.
Do ponuky satelitnej platformy Slovak Telekomu pribudne 12 nových staníc, ich celkový počet sa rozšíri na 67.
Spoločnosť Tescoma, český výrobca a predajca kuchynských potrieb, sa rozhodla úplne zmeniť svoju internú logistiku a na realizáciu svojho návrhu si vybrala spoločnosť Kardex. Cieľom bolo zvýšiť produktivitu vychystávania a využitie skladových priestorov.
Predstavte si, že ste na vrchole prípravy. Máte pred sebou dôležité preteky, tréningy idú ako po masle a zrazu... stop. Telo povie dosť. Práve toto zažili talenty Zväzu slovenského lyžovania. Ich príbehy však nie sú o sebaľútosti – práve naopak.
Výrazná väčšina respondentov ankety vidí pozitívne možnosť užívať si v zdraví aj vyšší vek, podmienkou je však aj cieľavedomé individuálne úsilie
Umelá inteligencia je revolúciou, ktorú firmy nesmú podceniť