
TV Živa hrozí strata licencie i budovy
Od roku 2005 už trikrát premenovaná televízia má najbližšie k zániku.
Od roku 2005 už trikrát premenovaná televízia má najbližšie k zániku.
Do plateného balíka HD kanálov sa satelitná platforma zatiaľ púšťať nechce. V súčasnosti má na trhu vyše pol milióna aktívnych prístupových kariet.
Podpis škandalóznej zmluvy medzi STV a Towercomom je výsledok niekoľkoročného úsilia vlády, parlamentu aj STV vytvoriť monopol na trhu s DVB-T.
Šéf krachujúcej STV Štefan Nižňanský podpísal zmluvu na digitálne vysielanie za takmer 200 miliónov eur.
Kanál s označením Empatia pribudol na Astre. Šírená je nekódované pre všetkých, ktorých satelity smerujú na 23,5° E.
V jednej lokalite bude môcť malá televízia požiadať o novú frekvenciu bez obmedzenia. Ak si jú nájde.
Satelitný operátor, ktorého služby na Slovensku využíva vyše 285-tisíc domácností, prináša nové kanály a vytvára samostatné balíky: CS TV a erotické.
Legálnosťou šírenia Primy v ponuke služby UPC Digital sa bude rada zaoberať až o dva týždne. Všetko podstatné zo zasadnutia Rady pre vysielanie a retransmisiu.
Najviac pokút zo začatých správnych konaní hrozí televízii Joj. Dnes zasadá Rada pre vysielanie a retransmisiu.
Towercom spustí v októbri a novembri deväť vysielačov verejnoprávneho a druhého multiplexu.
Nemecký Sky sprístupní pre iPad v októbri dva športové kanály v HD.
Najvyšší súd v stredu podľa informácií Mediálne.sk zrušil rozhodnutie Rady pre vysielanie a retransmisie ohľadom odobratia frekvencií Markíze a Joj, ktoré sa majú použiť pre DVB-T.
Najpoužívanejším spôsobom TV príjmu je stále anténa.
Televízie nebudú cítiť rovnaký tlak pri spustení 3D vysielania ako pri HDTV.
Scott Bessent si všimol, že šéf Bieleho domu disponuje rovnakou vlastnosťou ako známy finančník. Výrazne už ovplyvnila aj prezidentovu obchodnú politiku
Kyjev má k dispozícii harmonogram dodávkach zbraní
Sumár týždňa z 11. júla sa venuje zlyhanej konsolidácii, zamrznutiu trhu práce, Muskovej politickej strane a pokračujúcim obchodným vojnám
Pre Peking bude náročné presvedčiť domácich spotrebiteľov, aby v čase ekonomickej neistoty zvýšili výdavky