
Dedolesu sa zrejme podarí utiecť hrobárovi z lopaty. Získal investora a ide splácať dlhy
Nezabezpečení veritelia majú dostať späť 65 percent svojich pohľadávok. Na splatenie dlhu má firma päť rokov
Nezabezpečení veritelia majú dostať späť 65 percent svojich pohľadávok. Na splatenie dlhu má firma päť rokov
Slovenské inovatívne firmy čaká v roku 2023 množstvo príležitostí a výziev. Niektoré majú pred sebou veľmi náročné úlohy, ktorých zvládnutie bude závisieť aj od makroekonomickej situácie
Za kreatívou spotu stojí opäť agentúra Somebody&Somebody, ktorá dostala zadanie, aby vymysleli kampaň si silnou rezonanciou a s aktualizačným prvkom
Novým riaditeľom je Ján Cifra, do ktorého zakladateľ značky Jaroslav Chrapko vkladá nádeje
Slovenská firma má zrejme poslednú šancu presvedčiť veriteľov o splatení svojho dlhu
Zlákal ho príliš rýchly rast, do problémov ho dostali privysoké investície. K návratu ikonickým škrečkom dopomôže investor
Keď firma nestíha samu seba, ide o živelný rast a je pravdepodobné, že to niekde zaškrípe, hovorí pre TREND odborník na trhy a stratégie firiem Tomáš Török
Zmena spotrebiteľského správania či rast cien zapríčinili, že veľkí hráči v e-commerce sa boria s problémami. Naopak, malým a stredným e-shopom sa darí
Viaceré veľké e-commerce spoločnosti zaznamenávajú v tomto roku prepady. Malých predajcov sa situácia súvisiaca s rastúcou infláciou či rozpútaním vojny na Ukrajine významne nedotkla
Súčasťou reštrukturalizačného procesu je aktívny predaj tovaru
Firme údajne nepraje logistická situácia v Číne, vývoj na trhoch aj zmena správania zákazníkov
Niektoré reklamy si vďaka použitej hudbe či chytľavým hláškam pamätáme dodnes
Začiatkom vlaňajška prezentoval Ján Anguš pre TREND smelé plány Fusakieľ. Na tých sa však už s Martinom Šestákom podieľať nebude, keďže od októbra už vo firme nie sú
Európsky ponožkový trh by mal do troch rokov dosiahnuť 18 miliárd eur
Dedoles je zaujímavá značka. Aj keď má svoju 10 ročnú históriu, relevantnou sa stala až v pandemickom roku 2020, keď sa „z ničoho“ stala „household brandom,“ teda všeobecne známou značkou a čo sa týka predajov aj mimoriadne úspešnou. A to vo veľkej miere vďaka reklame
Londýn podľa ruskej ambasády ponesie zodpovednosť za „krvavú žatvu ďalšieho kola eskalácie, ako aj za vojenské a politické dôsledky z neho plynúce pre európsky kontinent a celý svet“
Čína naďalej tvrdí, že balón, ktorý sa objavil nad USA, bol používaný na meteorologické účely, pričom sa nedopatrením dostal mimo stanovenej trasy
Skutky hovoria viac než slová, odkazuje im nemecký kancelár v tajnom odkaze
Slovensko vďaka schváleniu môže získať 815 miliónov eur z európskych zdrojov