
V Superstar sa opäť pije Coca-Cola. A maškrtí Kinder
Živé prenosy Superstar na Markíze opäť využili značky pre product placement
Živé prenosy Superstar na Markíze opäť využili značky pre product placement
Pre Coca-Colu totiž nie je dôležitá len chuť, ale aj jej zvuk
Výrobca nápojov odstránil z plechoviek na Blízkom východe svoje logo
Reklama je súčasťou globálnej kampane k 100. výročiu ikonickej fľaše
Vynovené obaly majú za úlohu zjednotiť identitu celej značky nápojového giganta
Najväčší svetový výrobca nealka si zaregistroval špeciálne webové adresy. Písmená nahradili emotikony šťastia
Negatívne tweety sa mali premeniť na pozitívne obrázky. Blogger na to zneužil aj Hitlerov Mein Kampf
Nápojový gigant stavil na prémiové mlieko, za ktoré si pýta dvojnásobok oproti štandardu
Po etiketách s menami a odkazmi na hudbu výrobca opäť stavil na zdôrazňovanie individuality spotrebiteľa
Pepsi chutí lepšie, tak prečo si väčšina ľudí kupuje Coca-Colu? Ako sa môže marketing zahrať s emóciami a dôverou.
Svetový výrobca nápojov chce zraziť náklady o tri miliardy, akcionári ale pokojní nie sú
Bude nemožné od nás vyhnať firmy, ktoré nahradia výpadok dodávok európskych potravinárov, myslí si ruský prezident
Novou tvárou light verzie Coca-Coly sa stal americký herec, fotograf, maliar, spisovateľ a básnik (no primárne herec) James Franco
Nápojový gigant posilňuje v rýchlo rastúcej kategórii energetických nápojov
Coca-Cola spúšťa letnú hudobnú kampaň so špeciálnymi baleniami nápoja
Buenos Aires zriadi nový vyšetrovací úrad pre zahraničné zásahy
Pre vnútornú optimalizáciou činností prídu o prácu desiatky zamestnancov
Budapešť spochybňuje zámer Európskej komisie
Domáca ekonomika čelí vysokej inflácii. Politici stále vo veľkom míňajú a konsolidácia cez zvyšovanie daní prináša zdražovanie