Hovorkyňa Slovenskej pošty Martina Macková uviedla, že chyba sa týka 176 z celkového počtu 345 kioskov. „Pri aktualizácii číselníka konkrétnej agendy nastala chyba pri synchronizácii medzi systémom a kioskami,“ vysvetlila hovorkyňa a dodala, že kiosky na úhradu správnych poplatkov, ktoré momentálne nie sú funkčné, sa nachádzajú na niektorých pracoviskách ministerstva vnútra a na Daňovom úrade Bratislava.
Slovenská pošta informovala, že robí všetko pre to, aby boli kiosky v prevádzke už počas nasledujúcich hodín. Zákazníkom, ktorí potrebujú uhradiť správny poplatok, pošta odporúča využiť niektorú z dostupných možností, a to zakúpiť kolok cez mobilnú alebo webovú aplikáciu eKolok, cez POS terminály na jednotlivých úradoch alebo na vybraných pobočkách pošty prostredníctvom potvrdení o úhrade správneho poplatku.
Zdroj: SITA