Automobilový priemysel dostal od pandémie nového koronavírusu tvrdý úder, hoci dych strácal už pred jej vypuknutím. Veľa indícií nasvedčuje, že tento motor na plné obrátky len tak rýchlo nenaskočí.

Napriek tomu, aj pri koronakríze platí, že všetko zlé je na niečo dobré. Príkladom môže byť zemetrasenie v automotive segmente v najbližších rokoch. Teda pokiaľ ako pozitívum možno chápať nové prerozdelenie vplyvov firiem v  biznise, objavovanie nových trhov a možností či rozmach nových technológií.

To všetko je príležitosťou pre firmy, ktoré sa roky etablovali v automobilovom odvetví a dnes musia kvôli recesii sektora prehodnocovať svoje budúce smerovanie. Mnohé totiž investovali do vývoja nových technológií, vytvárali si bázu, aby v budúcnosti dokázali držať krok s konkurenciou a meniacim sa segmentom automotive.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa