
Trojlístok štátnych železničných firiem treba oživiť
Do železníc potečú miliardy eur. Najskôr ich však čaká upratovanie na vlastnej stanici
Do železníc potečú miliardy eur. Najskôr ich však čaká upratovanie na vlastnej stanici
Investičný dlh v slovenských železniciach je veľký. Zvrátiť ho môže len systematický prílev peňazí.
Štátne nákladné vlaky vlani do čiernych čísel posunul ozdravný plán. Tento rok však stoja pred ďalšou výzvou
Železničná spoločnosť Slovensko nakúpila vysielačky štyrikrát drahšie ako nákladný dopravca ZSSK Cargo. Navyše od firmy, kde v minulosti pôsobila švagriná ministra dopravy Doležala
Pozrite si prehľad najdôležitejších správ z dopravy za uplynulé dva týždne.
Najväčšie slovenské železničné prekladisko je východnou vstupnou bránou pre suroviny ťažkého priemyslu do Európy.
Rastie objem prepráv, rovnako sa zvyšujú aj tržby
Pozrite si prehľad najdôležitejších správ zo slovenskej dopravy z uplynulých týždňov.
Popredný zamestnávateľ Železničná spoločnosť Cargo Slovakia v úteku pred krachom prepúšťa stovky ľudí a v ohrození sú ďalšie tisíce
Štátnu ZSSK Cargo dusí hutnícka kríza. Ani hromadné prepúšťanie na ozdravenie nebude stačiť.
V pretrvávajúcej hutníckej recesii rastie na železniciach tlak na spestrenie portfólia a expanziu za hranice
Nákladný dopravca dopláca najmä na závislosť od hutníctva, ktoré je už druhý rok v recesii.
V spoločnosti zostane pracovať približne 4 800 ľudí
Nové trhy sa otvárajú aj vďaka investíciám