
Nový šéf Stellantisu má firmu stabilizovať, posilniť v Amerike. Zmeny zrejme prinesie aj Trnave
Antonio Filosa prichádza do čela koncernu v čase poklesu trhového podielu a napätej situácie pri prechode na elektromobilitu
Antonio Filosa prichádza do čela koncernu v čase poklesu trhového podielu a napätej situácie pri prechode na elektromobilitu
Bývalý generálny riaditeľ Carlos Tavares nečakane odstúpil vlani v decembri
Firma sa zrejme nevyhne zníženiu výrobných kapacít, a to z 3,5 milióna na 2,5 milióna vozidiel ročne
Pokles spôsobil najmä nižší objem predaja vozidiel
Za výsledkom stojí najmä zvýšený dopyt po elektrických vozidlách
Odmena pre C. Tavaresa bola viac ako tisícnásobne vyššia, než priemerný ročný plat bežného zamestnanca tejto spoločnosti
Priemerný ročný zárobok Slovákov pracujúcich v holandskom koncerne vlani dosiahol takmer 23-tisíc eur, čo je tisícnásobne menej ako v prípade odmeny šéfa spoločnosti
Všetky továrne v krajine sú v červených číslach a americké clá situáciu ešte zhoršia, varujú odbory
V súčasnosti nevedno, či by sa výroba mohla presunúť do iného európskeho závodu
Automobilový priemysel čelí oslabeniu ekonomiky a pomalému dopytu, najmä po elektrických vozidlách
Spoločnosti pre výrobu modelu B10 pre európsky trh zvažovali tri možnosti
Za prudké zníženie produkcie môžu do značnej miery vlaňajšie problémy Stellantisu
Vláda v Ríme v minulosti opakovane obviňovala spoločnosť, že „zanedbáva“ historické automobilové závody v krajine a presúva výrobu do zahraničia
Tarify na dovozy z Mexika a Kanady postavili General Motors, Ford a Stellantis do nezávideniahodnej pozície
Spoločnosť sa usiluje o dobré vzťahy so šéfom Bieleho domu
Ak chcú politici prežiť stretnutie s americkým prezidentom bez reputačnej ujmy, nemali by chodiť naprázdno. Experti pre nich majú návod, ako si pred zrakom sveta neurobiť hanbu
Šéf Bieleho domu hovorí o sklamaní a spochybňuje doterajšie priateľstvo s miliardárom
Miliardár označil ekonomické zámery šéfa Bieleho domu za ohavné
Elektromobil za menej ako deväťtisíc? V Číne už realita. Kým európske automobilky lamentujú nad nákladmi, Číňania vyrábajú lacno, rýchlo a vo veľkom. BYD spustil cenovú vojnu, akú automobilky na Západe ešte nezažili