Slovenská pošta od 1. júla do 30. septembra dočasne upraví prevádzku na vybraných pobočkách s cieľom efektívne plánovať personálne kapacity počas menej náročného letného obdobia.

„Zákazníci budú o dočasných zmenách vopred informovaní na výveskách pôšt, na webovej stránke Slovenskej pošty aj v mobilnej aplikácii,“ povedala hovorkyňa Slovenskej pošty Eva Peterová.

Služby si zákazníci vedia manažovať aj v mobile. Ak im napríklad nie je možné doručiť doporučenú zásielku, môžu požiadať o jej preposlanie na inú poštu. Riešením môže byť aj splnomocnenie pre až tri poverené osoby, ktoré budú oprávnené vyzdvihovať aj doporučené zásielky namiesto adresáta.

Ďalšie dôležité správy

Slovenská pošta (SP) otvorila v piatok 18. októbra 2013 v bratislavskom obchodnom centre Central svoju najmodernejšiu pobočku. Na snímke pohľad na pobočku SP. FOTO TASR - Štefan Puškáš
Neprehliadnite

Slovenská pošta chystá optimalizáciu pobočiek, veľkú časť zmení na franšízy