Viac ako 63 percent Slovákov navštívi obchodné centrum aspoň raz za týždeň, pričom najväčším lákadlom je možnosť vybaviť všetko pod jednou strechou, vyplýva z prieskumu OC Tehelko v spolupráci s agentúrou MNFORCE. Viac ako polovica návštevníkov prichádza s cieľom nakúpiť potraviny, významnú úlohu zohráva aj gastro, kde dominujú kaviarne a cukrárne.
Väčšina návštevníkov (takmer 80 percent) vybaví všetko potrebné do dvoch hodín. Kľúčovým faktorom pri výbere nákupného centra je aj dostupné a kvalitné parkovanie. „Zákazník očakáva efektívnosť, komfort a rozmanitosť na jednom mieste,“ uviedla projektová manažérka OC Tehelko Natália Hercegová.
Približne tretina ľudí využíva nákupné centrá aj na občerstvenie, pričom častejšie sa v nich stravujú muži a mladší ľudia do 29 rokov. Prevádzky rýchleho občerstvenia obľubuje viac ako 35 percent návštevníkov, naopak, šalátové prevádzky ich navštevuje minimum. Prieskum potvrdil, že spojenie viacerých obchodov, dostupnosť služieb a bohatá gastro ponuka motivujú väčšinu Slovákov k pravidelnej návšteve nákupných centier.
Ďalšie dôležité správy
