Zákaznícka skúsenosť sa na Slovensku zlepšila o 2,2 percenta, potvrdil ôsmy ročník prieskumu zákazníckej skúsenosti CX (Customer Experience) na Slovensku od KPMG. Napriek inflácii a zvýšeným cenám, ktoré ovplyvnili nákupné správanie 87-mich percent Slovákov, sa darilo všetkým sektorom.

Najlepšie hodnoteným sektorom ostáva Logistika, darilo sa aj sektoru Zábava a voľný čas. Energetika, vďaka zlepšeniu zákazníckej skúsenosti Stredoslovenskej energetiky (SSE), zaznamenala posun a umiestnila sa na treťom mieste.

V aktuálnom ročníku si hodnotenie zákazníckej skúsenosti zlepšilo až 76 percent značiek na Slovensku v porovnaní so 14-timi percentami za minulý rok. Ide doposiaľ o najvyšší podiel značiek v histórii prieskumu, ktoré si medziročne vylepšili svoje Customer Experience Excellence skóre.

Najobľúbenejšou značkou sa už po siedmykrát stalo kníhkupectvo Martinus. Nasledujú dm drogerie markt a Alza, ktorá sa prvý raz objavila v TOP 10. Skokanom roka je Stredoslovenská energetika, ktorá sa posunula o 56 priečok na 34. miesto. Prieskumu sa zúčastnilo viac ako 2 500 respondentov, ktorí hodnotili 142 značiek z 10-ticj sektorov.

Ďalšie dôležité správy

Financial,Concept,,Owe,Asian,Young,Man,Sitting,Suffer,,Stressed,And
Neprehliadnite

Prieskum: Slováci si minulý rok čoraz častejšie brali krátkodobé úvery