Detaily transakcie zmluvné strany nezverejnili. Podľa zdrojov Wall Street Journalu blízkych obom firmám sa hodnota dealu blíži 100 miliónom dolárov v hotovosti a akciách.

Represent slúži na organizáciu merchandisingových a marketingových kampaní. Jeho nástroje umožnia používateľovi nadizajnovať napríklad tričko s originálnou potlačou, potom ponúknuť na predaj a výťažok z neho poslať na bankový účet alebo do vybranej charity.

Platforma je otvorená pre hocikoho, ale jej najčastejšími používateľmi sú celebrity, umelci alebo osobnosti na sociálnych sieťach, ktorí sa takto môžu spojiť a monetizovať svoj vzťah s fanúšikmi.

Napríklad Stephen Amell, hviezda televízneho seriálu Arrow, cez Represent predal rekordných 143-tisíc tričiek. Pre svoje charitatívne kampane, ako napríklad F*** Cancer, za jeden rok vyzbieral 6,4 milióna dolárov.

Umelci, športovci a influenceri boli tiež prvými investormi Representu. Patria medzi nich herec Asthon Kutcher (cez svoju investičnú firmu Sound Ventures), basketbalista Kobe Bryant či majiteľ baseballového klubu Milwaukee Brewers Mark Attanasio. Vlani do Representu investovala aj česká Credo Ventures. Celkovo prvotní investori do slovensko-americko-britského startupu naliali šesť miliónov dolárov.

Represent nie je prvý projekt A. Pančíka a jeho partnerov. Stáli aj za projektom Prizeo s podobným nápadom: spájal charitu s celebritami formou predaja zlosovateľných žrebov (výherca získal napríklad večeru s kuchárom Jamiem Oliverom alebo skupinou One Direction).

CustomInk si od akvizície Representu sľubuje najmä vstup na nové trhy a rozšírenie portfólia služieb o affinity marketing. „My zasa budeme môcť využívať produkčné kapacity CustomInku a poskytovať naše služby efektívnejšie,“ vysvetľuje pre TREND.sk A. Pančík.

Represent má oficiálne sídlo v Los Angeles, ale významnú časť tímu má v Prahe. V Kalifornii má podľa A. Pančíka momentálne tridsať ľudí, v Česku o desať menej, hoci množstvo personálu v pražskej pobočke sa má v nadchádzajúcich mesiacoch zdvojnásobiť.