Divácky najúspešnejšou reklamnou kampaňou v rebríčku YouTube Ads Leaderboard sa za rok 2020 stali Veselé ponožky, čo nemajú páru od spoločnosti Dedoles a ich kreatívnej agentúry Somebody & Somebody. Hlavným motívom reklamného spotu sú tancujúce škrečky, ktoré tancujú na originálnu pieseň s príznačným názvom Wild Hamster Party.

„Hľadali sme výrazný komunikačný koncept, ktorý po prvé dokáže dobre odprezentovať naše produkty, po druhé zdramatizuje ich veselosť a po tretie vytvorí jedinečné znaky typické pre Dedoles. Hlavným cieľom bolo zvýšiť povedomie o značke Dedoles,“ vysvetľuje Richard Mareček, Head of Brand Strategy v spoločnosti Dedoles, ktorý sa pri tvorbe kampane spojil s kreatívnou agentúrou Somebody & Somebody.

Všade samá hudba

Na silný hudobný motív vsadili aj v Zlatom Bažantovi. Reklama sa nesie v štýle retro hitov 70. rokov. O produkciu slovenskej verzie ústrednej piesne Rasputin od skupiny Boney M. sa postaral Viktor Hazard. Spolupráca Coop Jednoty a agentúry Jandl prináša ďalší príbeh baču a honelníka. No tentokrát si do mixu prizvali slovenského speváka Mira Jaroša známeho svojou tvorbou pre deti a odpromovali tak nálepkový album „Na tom našom dvore“, ktorý deťom približuje život na slovenskom gazdovstve.

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa