
Symbol úspešného biznisu: Ako vytvoriť prestížne firemné logo
Legendárne logá nevznikajú vo Worde. Grafická identita by mala byť pre firmu serióznou záležitosťou, pri ktorej ide demokracia bokom
Legendárne logá nevznikajú vo Worde. Grafická identita by mala byť pre firmu serióznou záležitosťou, pri ktorej ide demokracia bokom
Profesor Mihaly Csikszentmihalyi ukazuje, prečo je dôležité koncentrované prežívanie
Slnečný či zamračený deň môže rozhodovať o krokoch investorov, nálade spotrebiteľov aj o produktivite zamestnancov
Ľudia, ktorí stratili prácu vo veku 50 rokov a viac, majú problém opätovne sa zamestnať. HR manažéri radia, ako ideálne v takomto prípade postupovať a čím si zvýšiť šance
Čakať 19 hodín na iPhone, 4 hodiny na kožený náramok v Disneylande, 2 hodiny na šiško-croissanty... Kde končí neodbytná túžba po produkte a začína neochota strácať čas?
Podľa výskumu ľudia s vyššou verbálnou inteligenciou sa viac zamýšľajú nad životom, čo spôsobuje negatívne pocity
Šéf po kritike niekedy túži (a niekedy nie). HR manažéri radia, akým spôsobom dať nadriadenému najavo, keď niečo nie je v poriadku
Existuje veľa alternatívnych ciest, ako zhodnotiť stav ekonomiky, či už ide o podpätky, aligátory alebo spotrebu Coca-Coly
Akým spôsobom oznámiť zamestnancovi, že je pre firmu nadbytočný, a dať mu výpoveď, radia HR manažéri
Fyzicky príťažlivejší ľudia okrem vyššieho príjmu dostávajú výhodnejšie pôžičky, ľahšie získavajú úvery a vo väzení si odsedia menej
Spravia dve hodiny spánku denne človeka produktívnejším, alebo sa premení na nevrlú živú mŕtvolu? Existuje medzi nami "spánková" elita?
Pepsi chutí lepšie, tak prečo si väčšina ľudí kupuje Coca-Colu? Ako sa môže marketing zahrať s emóciami a dôverou.
Stará múdrosť "Peniaze ťa šťastným neurobia" už prakticky neplatí. Rozhodujúca je dilema, či si kúpime radšej televízor, alebo dovolenku
Premeniť pracovňu na neosobnú kobku nemusí byť efektívnym riešením, psychológovia odporúčajú kvetináče
Majitelia reštaurácií dokážu jedálny lístok premeniť na pasce pre peňaženky, premyslenými stratégiami môžu nepriamo zvýšiť účet za obed
Tlaková níž Boris, ktorá priniesla v septembri minulého roka do strednej Európy rekordné prívalové dažde, spôsobila na Slovensku majetkové škody v hodnote 50 mil. eur. Poistením však boli kryté škody len do výšky 20 mil. eur. Minulé leto a začiatok jesene, ale aj tohtoročný júl sú príkladom, že extrémne prejavy počasia sú už aj na Slovensku skôr pravidlom ako výnimkou. Potreba domáceho poistenia je preto stále aktuálnejšia. Podľa údajov Slovenskej asociácie poisťovní však viac ako 50 % nehnuteľností nie je poistených, alebo má poistku zastaralú.
Dvadsaťsedem členských krajín EÚ bude o návrhu rokovať v utorok
Šéf Bieleho domu žiada rýchlejšie ukončenie vojny, Moskve dáva nový termín
Obmedzenia sa nebudú vzťahovať na dodávky do Euroázijskej hospodárskej únie