Francúzsky výrobca automobilov Renault podpísal s francúzskymi odborovými zväzmi dohodu, ktorá tisícom jeho zamestnancov umožní až tri dni v týždni pracovať z domova. Oznámila to v piatok firma.

Nové dohodnuté pravidlá práce bude automobilka zavádzať postupne od septembra. Firma tiež uviedla, že ponúkne zamestnancom školenia, ako najlepšie z domova pracovať.

Ostrý štrajk zamestnancov firmy Booster Precision Components z dôvodu sporu v kolektívnom vyjednávaní, 10. júna 2021 v Beluši.
Neprehliadnite

Zamestnanci Booster Precision Components v Beluši vstúpili do ostrého štrajku

Zamestnanci sa budú môcť sami rozhodnúť, či budú chcieť hybridný systém práce využívať. Základom budú dva dni práce z domu týždenne, ku ktorým bude v prípade súhlasu vedúceho možné pridať ešte jeden deň.

Na snímke zamestnanci automobilky Volkswagen Slovakia a.s. odchádzajú z práce po obnovení výroby v Bratislave 20. apríla 2020. Bratislavský Volkswagen od pondelka po niekoľkotýždňovej prestávke čiastočne obnovil výrobu automobilov. Bratislavský závod rozbehol v jednozmennej prevádzke za prísnych opatrení jeden zo segmentov vyrábajúcich SUV vozidlá. Firma prerušila výrobu 17. marca 2020 pre aktuálnu krízovú situáciu v súvislosti s novým koronavírusom. Automobilka sa rozhodla prerušiť výrobu aj z
Neprehliadnite

Zamestnanci Volkswagenu čakajú na príplatok za pandémiu. Podnik o ňom ale zatiaľ neuvažuje

Automobilka predpokladá, že tento spôsob práce bude môcť využívať okolo 20-tisíc zamestnancov vo Francúzsku. Dohodnutý systém sa bude týkať väčšiny pracovných pozícií mimo výrobnej aktivity, poznamenala agentúra Reuters.

Pandémia Covid-19 viedla k výraznej premene prístupu firiem k práci na diaľku. Vynútila si totiž dočasné uzavretie radu kancelárií, počas ktorého sa ukázalo, aké veľké množstvo pracovných úloh môžu zamestnanci v dnešnej dobe vykonávať z domova.